| Neděle, 22. srpen 2010, 09:24 | Napsal ShadoW |
|
Někteří z vás mají pocit, že si užíváme prázdninového nicnedělání a flákáme se, a mají pravdu. Nic neděláme a flákáme se. Tedy alespoň co se týče tohoto webu. Protože si mnozí návštěvníci stěžovali na mé předvolební zamyšlení o politice Volte mě!, rozhodl jsem své zápisky o tématech nesouvisejících se South Parkem publikovat pod vlastní doménou. Pohleďte, Libertarián. Komentáře (68)22. srpen 2010, 11:40 2 | www.bagr
hele... pokud máš hodně času, tak by bylo hodně hezký doplnit popis epizod u starších sérií...
23. srpen 2010, 13:54 12 | Opiceee
Mne se Tvoje idey a nazory libej :) kdyz uz mas tak oblibenej web, proc za tu snahu by sis sem nemohl hodit cokoliv nehodiciho se k southparku? :)
23. srpen 2010, 17:16 13 | Vereessa
Ty články dobrý hlavně se mi líbí: pubertální prznění češtiny :-)
23. srpen 2010, 19:33 15 | Kenny
http://south-park.cz/images/st...ez/054.jpg Nema niekto wall od uzivatela matusy v rozliseni 1920x1080?
23. srpen 2010, 23:11 17 | matusy
to Kenny: http://img843.imageshack.us/im...owelie.jpg
..... Zdroják som už vymazal takže keby si chcel nejaké úpravy tak to nepojde...Šlo by ale nemám na to čas :) 24. srpen 2010, 01:51 19 | ja003
K článku Drogy jsou špatné, áno?:
No to jsem tedy zvědav, jestli postupem času a dospívání dospěju k závěru, že bych měl skoncovat s pitím....dost tvých názorů v tomto článku se mi zamlouvá (např:smradlavé šaty,agresivita,nekonformita), ale v podstatě ve zbytku s tebou nesouhlasím...např.v bodě XV říkáš, že nejsi konformní a chceš jít proti proudu, přitom hned číslo I hlásí, že přirozené je nepít...tudíž moc proti proudu nejdeš¨). no, uvidím, jestli za těch pár let změním názor:) 24. srpen 2010, 08:51 20 | knaw47
Jak mohli dat cenu nějakýmu debilnímu Prep and Landing o kterým snad nikdo v evropě ani neslyšel? jako udělaný to je pěkně, ale to je asi tak všechno, viděl sem kousek na youtube a uplná pičovina!!!
24. srpen 2010, 15:40 22 | IrushiNo
K článku o drogách: Už jsem dvakrát přestal pít. Poprvé ze stejných důvodů jako ty (až na to že já se nikdy nestyděl za to co dělám, většinou se tomu zasměju nebo to vypouštim), podruhý když na mě začly padat stěny, zkopal jsem v záchvalu smutku několik přátel, upadl do bezvědomí, probudil se v nějaký vesnici kilometry daleko a šel prosit lidi aby mi dali přes hubu.
každopádně platí, že z každý akce se nakonec vyklubala super povídka. S mojí absolutní smůlou a zanícením pro opovrživé pohledy okolí je konzumace alkoholu prostředkem ventilace, když mi může být absolutně jedno co se právě děje. A to je jednou za čas fajn. Ted pití neřešim, občas se napiju a dělam si prdel ze všeho okolo, tráva mě už moc nebaví, to leda k filmům, párkrát jsem měl i velmi tvrdý fet, ale to vážně málo. S mojí inlinací k psychotickým stavům jsou drogy skvělé, jsem pozitivní člověk a chci tím říct, že tvůj článek trochu chápu a tvůj názor je velmi sympatický. 25. srpen 2010, 05:15 23 | ja003
IrushiNo : souhlasím s tebou uplně ve všem...já mám prostě občas takovéto období, kdy piju celkem hodně(nejvíce o prázdninách) a pak mám zas čas odvykačky, při které si dokazuji, že bez alkoholu dokážu bez problému žít...což se mi bez problému vždy potvrdilo...rozhodně nechci skončit jako nějakej kořala, co denně vysedává v hospodě a kecá o sračkách až do vymytí mozku.
Jinak nejtvrdší droga co jsem kdy bral, byla marihuana, která mi doposud nepřinesla nijaký požitek, pouze mi z ní bylo blbě...výjimkou byl pouze letošní BRUTAL ASSAULT, kde jsem okusil 'vaporizér', z kterého jsem měl stav více než příjemný...a rozhodně bych se nebál případného pozdějšího užití...mohu pouze vřele doporučit.) 25. srpen 2010, 12:39 27 | IrushiNo
Jo, taky sem udělal web kde sem to rozepsal do povídky když jsem podruhý přestal :) Každej kdo to četl mi to pochválil :)
25. srpen 2010, 13:32 28 | ja003
IrushiNo : nedáš sem také odkaz?
ShadoW : no, to možná. Ale přece jen mi přijde, že na Zemi se pilo, pije a nevidím důvod, proč by se v budoucnu pít nemělo....takže mi přijde, že pro lidstvo pití celkem přirozené je. No, ale nebudeme tady rejpat do hoven. Radši bych se zeptal, ty si skončil s drogami úplně na dobro? Tím myslím, jestli už si ani u přípitku na svatbě nelokneš vína či šampaňského, nebo jsi pouze skoncoval s 'kalením'? 25. srpen 2010, 16:06 30 | millin^
Alkohol je přirozenej :D. Jednou jsem viděl dokument, kde zvířata jedla skvašený ovoce spadlé pod stromem a jak vypadala. :D
25. srpen 2010, 16:31 31 | ja003
ShadoW : jo, Rychlý špunty sou dobrý:)...a když už mluvíš o závislosti na počítači, tak to už mi přijde lepší bejt závislej na alkoholu...to je aspoň trochu lidštější
25. srpen 2010, 19:44 32 | Vereessa
U pc si neposeres jatra a neni to tak navykovy o penezich a vztazich nemluve takže radsi sedet u pc nez porad chlastat.
25. srpen 2010, 19:56 33 | dhkm
Vereessa: Jo, ale zase oči jdou do háje :D
Nejsem zastánce alkoholismu ale myslím že nejdůležitější je brát vše s mírou! Nemá smysl se ochuzovat! 25. srpen 2010, 20:36 34 | ja003
No radši budu denně nalitej s vědomím, že mám alespoň nějaké přátele...než abych celej den proseděl u kompu s miliony přátel na facebooku.
25. srpen 2010, 21:22 35 | dhkm
ja003: No ono je to trochu složitější!
Z vlastní zkušenosti již dnes vím že mnohem lepší je takzvaný virtuální přítel! Je to totiž člověk kterému mohu napsat vše co mě tíží! Přímo do očí se pravda totiž říká často těžko i nejlepším přátelům! A tento virtuální přítel může pomoci nezaujatým pohledem! Tak všechny požitky této planety beru s rezervou! Jak praví staré přísloví: "Střídmé jídlo, střídmé pití prodlužuje živobytí"!!! 25. srpen 2010, 22:19 36 | IrushiNo
ShadoW: Garantuju ti že začneš pít do roku. Věřím že ti dojde že otročíš sám sobě když se vyhýbáš něčemu co je ti příjemný. Mám ozkoušený, měsíc až dva pauza je přesně to co potřebuješ.
ja003: web jsem smazal, dostal jsem se zas někam dál a nelíbilo se mi jak to bylo napsaný :) Závislost na internetu je taky nebezpečná. Inteligentní člověk ví kdy přestat nebo vysadit. 26. srpen 2010, 14:12 37 | ja003
dhkm : to snad ani nemůžeš myslet vážně...to bys radši měl 100 virtuálních přátel, než třeba 2 opravdový?...no to tě teda nechápu. A se sdělováním tvrdé pravdy z očí do očí rozhodně problém nemám...ikdyž pravda, někdy to vede akorát k horšímu
26. srpen 2010, 21:36 38 | Vereessa
Myslel jsem tím že radši budu zavisly na internetu a mít oboje přátele at uz realne ci virtualni než chlastat a ublizovat lidem v mem okoli a pak nemit nikoho.
Realny nebo virtualni pritel? Realny. 26. srpen 2010, 22:06 39 | IrushiNo
Myslím že bych radši prochlastal celý život sám než abych byl zasekaný s lidmi na facu :) Ale, samozřejmě, je to věc vkusu.
ja003: proto je nejlepší bavit se především o pozitivních věcech :) A většinou je vůbec nejlepší si věci vyříkat, zvlášť pokud vám záleží na tom co si druzí myslí. Souhlasím s tebou, ale proti gustu... 26. srpen 2010, 23:48 40 | KillingFloorKiD
ja mam na to vlastny nazor:
pokial sa s pitim deti v skole nechvalia pokial na psychiatrii nebudu zavislaci a na cintorinoch notoricky alkoholici alebo ludia co to prehnali tak sa mi bude alkohol hnusit jedno dve piva s 4% alkoholom si dam ale len preto ze mi chuti nie preto ze chcem byt jak towelie hovori "high" 27. srpen 2010, 10:48 42 | ja003
Vereessa : nevím proč si myslíš, že bys měl ubližovat svému okolí...nevím jak ty, ale já agresivní opici ještě v životě neměl...
KillingFloorKiD : to já piju pivo v podstatě jen na koncertech a rozhodně né kvůli chuti. Na koncertech je pivo vždy nejlevnější zdroj tekutin...a samozřejmě abych si koncert víc užil...vždy si užiješ víc s nějakou tou půlpromilí 27. srpen 2010, 18:55 43 | KillingFloorKiD
na koncertoch na futbale na hokeji to je jedno si smedny das si lebo kofola je sladka
29. srpen 2010, 22:04 46 | IrushiNo
Bobe, všem nám na tobě záleží, musíš přestat abstinovat.. Opustil jsi všechny štamgasty, barmana, opici, prodavače v nonstopu... my všichni vidíme jak to s tebou jde z kopce, nesmíš to vzdát, v podnapilém stavu je přece tolik věcí pro něž můžeš žít, nenič si ještě víc mozek střízlivým myšlením, my všichni tvoji přátelé jsme se ti složili na pobyt v nápravné nalévárně.... pů.. půjdeš se kvůli nám léčit?
30. srpen 2010, 10:37 47 | ja003
:::DDD...hele IrushiNo, znáš vůbez ShadoWa osobně?...já teda ne, ale jinak to znělo docela divně:)
01. září 2010, 18:20 49 | Metcheque
ShadoWe, vidím, že si asi o politice diskutuješ rád:) Zajímalo by mě tedy, jak bys hodnotil Anarchii, stát a utopii od R. Nozicka, potažmo jak se stavíš k tzv. anarcho-kapitalismu, který má k SSO poměrně blízko, i když elity této strany by zřejmě nesouhlasily. Dík.
07. září 2010, 19:34 52 | hoved
shadowe: co je spatneho na myslenkach anarchismu ? na myslence ze odpovednost za sve ciny musi prijmout jednotlivec sam na sebe ?
07. září 2010, 22:37 53 | Šéf
Myšlenka anarchokapitalismu je fajn a mě osobně se líbí, ale hlavní problém je v tom, že takovej systém nemá moc dlouhou životnost, i kdyby nějakým způsobem vzniknul, časem by stejně nejspíš sklouznul k libertarianismu. Ale kdyby tu měl bejt, aspoň třeba na jeden rok, rozhodně bych nebyl proti, za tu srandu by to stálo.
No a anarchokomunismus je naprostej nesmysl. V takovým systému (pokud se tomu dá říkat systém) lidi prostě žijou v soběstačných komunách bez jakéhokoli vedení (např. hipíci). Možná je to hustě alternativní, přírodní a všechno, ale takový žití nikam nevede, tímhle stylem by lidská rasa nikam nepokročila, aby někam pokročila, musí vziknout nějaká organizace a vedení, ale jakmile jedno z toho vznikne, zanikne anarchokomunismus. Levicový anarchisty považuju za strašnou svoloč, furt akorát melou nesmysly a ani nemaj páru o čem. Jako příklad uvedu sračku, co si vypustil z huby anarchokomunistickej kytarista Tom Morello ze skupiny Rage Against The Machine, která pro levicový anarchisty něco jako svatej grál. "America touts itself as the land of the free, but the number one freedom that you and I have is the freedom to enter into a subservient role in the workplace. Once you exercise this freedom you've lost all control over what you do, what is produced, and how it is produced. And in the end, the product doesn't belong to you. The only way you can avoid bosses and jobs is if you don't care about making a living. Which leads to the second freedom: the freedom to starve." Překlad: "Amerika si říká země svobodných, ale úroveň svobody kterou já nebo vy máte je svoboda jít dělat nějakou podřadou práci. Jakmile okusíte tuto svobodu, ztratíze kontrolu nad tím co děláte, co vyrábíte a jak to vyrábíte, a nakonec vám ten výrobek nepatří. Jediný způsob jak se vyhnout šéfům a práci je nestarat se o živobytí, čímž získáte možnost vyzkoušet druhou svobodu: svobodu vyhladovět." No a teď teda zpátky na zem. Morello tvrdí, že jedinej způsob jak si vydělat peníze je dělat v nějaký firmě na nízko postaveným místě. Asi nikdy neslyšel o podnikání, ikdyž to se u komouše není co divit. Čemu se ale je co divit, že sám Morello si za skoro 20 let nevšiml, že mu to hraní nese docela slušný prachy a rozhodně zatím nevyhladověl. A taky si asi neuvědomuje svobodu slova, díky který jeho skupina může dál hrát ty protistátní komunistický sračky. Co se týče "podřadný práce". Zde se nějak zapomělo, že ta firma na tu "výrobu" musela koupit prostory a zařízení, že ten materiál z čeho se "to" vyrábí taky není zadarmo, a že ten co "to" vyrábí by si tohle všechno sám na koleně nepostavil. A pokud jde o kontrolu co a jak se vyrábí - no, pokud někdo nastoupí na nějaký takový místo, nejspíš nemá hlavu na to, aby vymyslel jak to dělat líp, a pokud má, tak už nejspíš je v hierarchii výš. O vyhejbání se šéfů a práci jde říct jen to, že Morello je nejspíš taky vohnout, jestli si myslí že se každej může flákat a čekat že se o něj někdo postará. Takovej člověk si fakt nezaslouží nic než vyhladovět, kdyby se takhle choval každej, tak to fakt nikam nedotáhnem. 08. září 2010, 01:01 55 | Šéf
ShadoW: Tak to nejspíš byli všichni anarchisti, který jsi kdy potkal, levicově zaměřený. Alternativní levičáci, antifa, Red and Anarchist Skinheads, SHARP, rádoby revolucionáři s Che guevarou na triku, obdivovatelé Mao Ce Tunga, všichni jsou to stejnej póvl a jediný co má anarchokapitalismus společný s nima je jen ten název.
Říkej si co chceš, ale on ten anarchokapitalismus opravdu nemá od pravicovýho libertarianismu daleko. Není to totéž a není to zaměření SSO, ale má to k sobě blízko. Anarchokapitalismus neodmítá přirozený řád nebo kulturní dědictví, aspoň já osobně respektuju obojí narozdíl od běžných nebo levicových anarchistů. Já si ale myslim, že pokud by anarchokapitalismus nastal (tzn. kompletní zrušení vlády a veřejnýho sektoru a zachování jen privátního sektoru), tak by si lidi uvědomili, že je potřeba založit novou republiku s nějakými morálními zásadami, podobně jako byly založený Spojený státy, a že pak by se pak konečně mohlo vydat správným směrem. Proto obhajuju anarchokapitalismus jako přechodnej stav. Rozhodně odmítám jakoukoli asociaci s anarchistama který ty popisuješ. Nemám v úmyslu všechno zbourat, jen si myslim že náš stát nutně potřebuje Format C: a nainstalovat nový OS, protože tomu současnýmu už žádnej service pack asi nepomůže. 08. září 2010, 12:54 57 | Šéf
To nemůžu říct o každý ideologii, zvlášť pak ne o totalitních ideologiích.
Nemůžu to říct protože těm ideologiím nevěřím, nevěřim že by socialismus, komunismus nebo nacismus vedly k něčemu dobrýmu. Historicky je to ověřený. Zatimco v místa, který měly k anarchokapitalismu nejblíž (Americký starý západ, na jistou dobu koloniální Pennsylvánie) se nakonec věci vyvinuly tím správným směrem. Dneska je to bohužel spíš utopie. Stejně bych si přál, kdyby politici a úředníci ze dne na den prostě všichni dostali padáka. 08. září 2010, 21:54 58 | IrushiNo
Socialismus má nádhernou myšlenku, jen se ho nesmí chopit zlí lidé a provádět ho násilnou formou.
09. září 2010, 18:00 60 | IrushiNo
Já netvrdím že to jde, já tvrdím že to má pěknou myšlenku. Násilná forma? Revoluce. Žádná revoluce není dobrá, je to jenom velký slovo.
10. září 2010, 14:59 61 | matusy
Sme na zemi na úrode Satanovej... a k tomu patrí chlast a drogy :) Najslabší jedinci sú alkoholici... Slabý jedinci prestanú piť lebo vedia že ich to doháňa... no a potom sme tu ešte mi ... jedinci silný ktorý si môžu užívať všetky satanove radovánky bez toho aby ich to dohnalo :) ... takže... prestať piť je rozumné len pre prvé 2 skupiny jedincov :) ... peniaze nerátame... chlast je ako čokoláda... ked ideme šetriť môžeme šetriť na hocičom nielen chlastom... takže toľko ohľadom peňazí...
10. září 2010, 15:01 62 | matusy
IrushiNo: Socializmus je pre sociálne zmýšľajúce skupiny... a vzhľadom na to že ich reprezentujú najmä cigáni... tak sa radšej od socializmu dištancujem :)
Nech žije pažravá a násilná sila kapitalizmu 11. září 2010, 10:17 64 | Buvol
Ach jo sotva south park začali vysílat udělali pár epiod a dali si prázdniny,ale co my? Chceme south park a upřímně mě už nebaví to sjíždet ho po 14. :D
12. září 2010, 14:21 66 | IrushiNo
ShadoW: V článku o konspiracích jsi zapoměl poznamenat že Schwarzenberg patří k Builderbergu, ať už to znamená cokoli :) Ale Alex Jones je kretén, jeho filmy nemůžeš brát vážně.
12. září 2010, 17:50 68 | IrushiNo
Vlastník http://www.infowars.com/ (nevím proč už nefungují), člověk co stojí za End Game a produkoval Loose Change a další film od toho samého člověka.
Já osobně mám svůj osobní pohled na tyhle teorie i na další témata, tvé články čtu především jako výzvu tolerovat cizí názor :) Každopádně máš příjemný sloh. Tento článek byl archivován. Již k němu nelze přidávat další komentáře.
|