Zahrávají si tvůrci South Parku s ohněm?

Úterý, 20. duben 2010, 11:58 | Napsal ShadoW

Bylo jasné, že poslední epizoda South Parku nenechá islámské fundamentalisty chladné, i když v ní ve skutečnosti prorok Mohamed nebyl vůbec zobrazen. Připadá mi, že tito lidé se z hlediska myšlení zasekli někde ve středověku a jsou, stejně jako někteří přívrženci jiných sekt a náboženských kultů, pro svou víru připraveni udělat cokoliv. Proto jsem rád, že v našem státě jsou lidé vyznávající imaginární bytosti menšinou a spolu s Estonskem a Švédskem jsme z tohoto hlediska jedinými evropskými národy bezvěrců.

A co tak hrozného bylo South Parku adresováno, že mě to vyprovokovalo natolik, až jsem se rozhodl vás otravovat svými vlastními názory? Radikální islámský server revolutionmuslim.com zveřejnil varování tvůrcům South Parku (pokud stránku nelze zobrazit, podívejte se na screenshot), ve kterém připomíná vraždu Theo van Gogha:

„Musíme varovat Matta a Treye, že to co dělají je hloupé a že za vysílání svého pořadu pravděpodobně skončí stejně jako Theo van Gogh. Tohle není výhrůžka, ale opravdové varování o tom, co se jim může přihodit.“

Připomeňme si, že Theo van Gogh byl nizozemský režisér, jenž tvrdě vystupoval proti multikulturalismu, a v roce 2004 byl zastřelen a pobodán na ulici za bílého dne islámským fanatikem. Kromě fotografie Theovy mrtvoly jsou součástí tohoto varování i dvě propagandistická videa a adresy tvůrců South Parku spolu s výzvou ostatním, aby proti nim protestovali nebo je osobně navštívili. Myslím, že zamýšlený účel je jasný.

Není to jediný militantně laděný článek na tomto webu; Abu Talhah Al-Amrikee, což je jeden z lidí, kteří to celé mají na starosti, sympatizuje s akcemi prováděnými al-Káidou a podobnými teroristickými skupinami. Jak můžeme vidět z komentářů k této výzvě (screenshot), není sám, koho South Park rozlítil. V těchto komentářích se předhánějí ve vymýšlení co nejbrutálnější smrti pro autory South Parku, čímž si nejspíš chtějí zasloužit co největší uznání od své modly. Ať mi ještě někdo někdy tvrdí, že islám je mírumilovné náboženství…

South Park Studios ani Comedy Central se nijak nevyjádřili, takže se nejspíš navazující díl bude vysílat podle plánu.

Komentáře (194)

20. duben 2010, 12:31
1 | Tropius
Ty vole to jsou citlivky ,copak jim vyhrožoval smrtí Tom Cruise ?
Blbí kozojebci ..a souhlasím se Shadem -pak tvrdí že jsou chudinky

20. duben 2010, 12:45
2 | brejláč
Možná že se za pár let dočkáme nějaké epizody kdy bude zase nějaká podobná sekta žalovat městečko South Park za to, že je nařkla že někdo z nich balí sušenky. Ovšem když jsem uviděl obrázek té mrtvoly, bylo mi jasné, že to je asi jen myšlenka a ta má zůstat v hlavě. No jo a to ještě nikoho nenaštval ten šňupající Budha.. asi se taky dočkáme. Snad tohle najde nějaké rozumné rozuzlení..
20. duben 2010, 13:10
3 | Kadl
hmm napadla ma taka jedna vec, nie je to len spravene velke halo kvoli sledovanosti a reklame?
20. duben 2010, 13:16
4 | ShadoW
Kadl: Jako že by od prosince 2007 psali falešné antiamericky laděné články podporující teroristy, jen aby teď přitáhli sledovanost seriálu? To těžko.
20. duben 2010, 13:50
5 | Metodej
multikulti je odpornej humus.. Pak to tady takhle vypadá.. Ti čuř*čci z východu si zabíjej koho chtěj (když se jim jenom trošku znelíbí) a idi*ti z vlády jim to všechno respektujou.. Demence
20. duben 2010, 13:51
6 | Kael
Já teda předpokládám, že pokud Mohameda ukážou, bude to jen ve stylu "he was just standing there, looking normal", což nikomu vadit nebude, ten dánskej obrázek byl o něčem jinym. Celá tahle záležitost má ukázat na nutnost médií bez cenzury, o muslimy vůbec nejde. Každopádně doufám, že ho ukážou, protože jinak by celá ta zápletka neměla žádnej smysl. Cenzurovnej Mohamed už v South Parku po tý dánský kauze byl.
20. duben 2010, 14:11
7 | ShadoW
Kael: No když se podíváš na ty původní dánské karikatury, tak to nebylo nic ostrého. Některým islámským fanatikům stačí jako záminka jenom libovolná zmínka o nich a jejich prorocích.
20. duben 2010, 14:18
8 | Erathia knight
To je pravda, a viděl jsem rozhovor s jedním z lidí, co vedli protesty kvůli těm karikaturám, ve skutečnosti nikdy jedinou z nich ani neviděl, a když mu je ukázali, smál se a říkal že je to dobrej vtip :P Tolik k demenci Jihadu.
20. duben 2010, 14:22
9 | blinkpink
Ja tiež dúfam , že Mohammeda ukážu veď prečo by ho niekto nemohol nakresliť jak sa mu chce ? Za to , že niektorí pomätenci to berú až moc vážne ? No nenas*al by som im do huby ?
20. duben 2010, 14:24
10 | Miňo
ale ved oni chcu len slobodne necenzurovane Mohameda ukazat a nic viac na rozdiel od toho Theo van Gogha ktory ich urazal

aj tak si myslim ze su to len vyhrazky ved ked bol ukazany v super best friends tak ziaden skandal nevznikol a nic sa nestalo (ak neratam utok na dvojicky WTC dva mesiace po odvisielani ale silno pochybujem ze by to s tim malo nieco spolocne) ale ked z toho zacali robit skandal tak hned to prilakalo pozornost islamu

20. duben 2010, 14:32
11 | blinkpink
To by bolo zbabelé ustúpiť teroristom už len preto akí to sú "ľudia" - jeden zabíja nevinného človeka piati ďalší toho nevinného držia a Usama s ostatnými pritom masturbuje...Teroristom sa ustupovať Nemôže !!!
20. duben 2010, 14:59
12 | Strike210997
Fanatikové
20. duben 2010, 15:00
13 | ja003
blinkpink : no říkáš to vážně moc hezky. A tak sebevědomě. Taky se zkus vcítit do role Matta a Treye...ne že bych říkal, že to sou poserové, ale ona taková teroristická výhružka může docela zkazit den. Zvlášť když víš, že ty hovada jsou vážně schopný všeho. Rozhodně pro ně neni problém si najít jejich adresu a prostě je zabít. Taky jsem četl a viděl dost dokumentů o Islámu a vím, že prokázat své společnosti takovouhle službu, je pro každého muslima ta největší pocta. Proto páchaj sebevražedný atentáty, protože společnost jim a hlavně jejim rodinám bude zavázaná a vzdá jim nesmírnou úctu...ano, takový to jsou dementi.

Osobně si myslím, že Muhammad nebude cenzurovanej, ale vůbec se tam neukáže, zůstane furt ve svým kostýmku, nebo se celá zápletka strhne někam uplně jinam.

20. duben 2010, 15:09
14 | Gogo
Ja si myslim ze namiesto Muhammada tam bude daky uplne iny človek a tym sa vlastne vyhnu vsetkemu :)
20. duben 2010, 15:15
15 | blinkpink
Ja si len myslím , že keď už s tým začali tak by nemali vycúvať kvôli výhražkám ...Takéto vyhrážky predsa museli očakávať , dobre vedeli do čoho idú , keď sa začali hrať s ohňom...
20. duben 2010, 15:29
16 | KillingFloorKiD
mohamed bol uz stvarneny sak je na obrazku :)
20. duben 2010, 15:34
17 | Kerberos
A pokud si sem necháme natahat mraky muslimů a různých jiných "obohacujících" etnik a menšin, tak to bude podobně vypadat i tady u nás. Bacha si v tomhle musíme dát hlavně na levicové politiky, kteří by mohli podobně jako to udělali levičáci v Anglii a dalších pár zemích otevřít stavidla imigrace naplno, aby si tak importovali voliče....Aby jim ale něco podobnýho prošlo, tak si nejdříve lidi musej zvyknout na všemožná multikulti svinstva. Od toho tady jsou lidi jako třeba Kocáb nebo organizace typu antifa, byť u nich silně pochybuju, že jim něco takovýho vůbec dochází a hrají prostě roli užitečných idiotů. ... Takže lidé bděte a kde můžete, tam se proti multikulti a politické korektnosti stavějte, protože jinak to budeme mít ve vlastní zemi brzo sakra hodně těžký....
20. duben 2010, 15:34
18 | snickers
Southpark si udělal srandu už z tolika lidí atp. že fakt nevim proč si to někteří berou tak moc :P jako třeba známý video "gingers have souls" ten byl taky docela naštvanej.Dyť v i nějakym díle "ukázali" ježíše a byla to taková malá obludka :D Po tomhle díle se snad nic nedělo ne ? tak nevim proč najednou s timhle tolik rozruchu...
20. duben 2010, 15:43
19 | Kerberos
snickers: Ježíš přeci v south parku hraje pořád.....Boha tam běžně ukazujou jako obludku:D
20. duben 2010, 15:54
20 | UfonMad
spíš nechápu jak někoho může naštvat animák =D
20. duben 2010, 15:58
21 | Kenny
Nechapem co to maju za vychovu za mlada ty kozojebci.... Odpalit kazdeho co i len nakresli obrysy toho ich debilneho Mohameda... Ale ked nakreslili boha a potkana, Budhu ako snupe, sice im to vadilo (komu nie) ale nezacnu bombardovat nikoho len ich budu preklinat nech zhniju v pekle pri tom buzikovi :D
20. duben 2010, 16:02
22 | kenny
Necháputo,co když to doopravdy s tim že tvurce South-Parku doopravdy zabijou stejně jak to udělail s tím Nizozemským režiserem.
20. duben 2010, 16:06
23 | nuda
Ježiši, teda Mohamede, to sou idioti. Vyhlásí gihad každýmu kdo řekne v telce Muhamed? Fakt jako jejich myšlení nechápu.
20. duben 2010, 16:06
24 | Kenny
^ Tak to su uz riadny buzici co nemaju ani stipku rozumu, ved Mohamed co uz bol raz zobrazeny vyzeral a-b-s-o-l-u-t-n-e normalne a ani si z neho nerobili srandu (pokial si dobre tu cast pametam)
20. duben 2010, 16:15
25 | gigak
A ta jejich stránka je celá k smíchu, Prej poté co sem viděl díl nechápu jak ta stupidni show může nikomu na světe připadat vtipná..nebo nalevo sem si všiml článku Evoluce-Fakt nebo Fake...no to je moc :D...jestli tyhle negramotný opice skřivěj tvůrcům vlásek tak VYHLAŠUJU GIHAD!!
20. duben 2010, 16:19
26 | ReCall
2snickers: Nic o tom nevíš. Kdybys aspoň z mála věděl co se píše v koránu tak bys to snad trochu chápal.
A pro přesnost jako obluda nebyl vyobrazen Ježíš, ale Bůh a o tom se nikde nepíše, že vyobrazen být nesmí. Jen to může urážet věřící.

20. duben 2010, 16:27
27 | Epic
Vysvětlí mi někdo jakto že ty blbečci jsou nasraný z toho že by mohli ukázat Mohammeda a vůbec je nesere že toho jejich proroka navlíknou do kostýmu obřího medvěda? Podle mě to skončí tak že už bude mít Mohammed těch šaškáren dost a prostě vyleze. Doufam, že ho ukážou.
20. duben 2010, 16:34
28 | Amon Ereb
Takhle já taky věří přesnějí na vyšší rasu, ale abych kvůli tomu zabíjel:D.
Známe islám a víme že někdo musí bejt ten zlej, přeci

20. duben 2010, 17:40
29 | ja003
snickers : jak říká recall...v koránu je jasně dáno, že Muhammad nesmí být nikde nijak zobrazen. Kdyby to tam nebylo už hezkých pár století, tak by kvůli tomu asi tak nejančili...
kenny : taky se o hochy docela bojím...jejich smrt bych asi nepřežil...doporučil bych jim tohle : Natočit ještě aspon 3 série, pak udělat pořádnej skandál, kterej nasere opravdu každýho na světě. Ať na onen svět odejdou ve velkém stylu!:D

Jinak i kdyby tam Muhammada ukázali, tak to televize samozřejmě ocenzuruje.

20. duben 2010, 17:52
30 | Miňo
ja sa v islame skoro vobec nevyznam ale ked sa v koranepise ze Mohamed nesmie byt zobrazovany neznamena to ze ho nesmu zobrazovat len moslimovia ... alebo to znamena ze ho nesmie zobrazit nikdo ???
20. duben 2010, 18:07
31 | Hanis 16
Mino muslimove ho nesmeji zobrazovat a ani nikdo jiny jinak ten kdo to zobrazil(napr south-park)toho vybombarduji kvuli jeho zobrazeni
20. duben 2010, 18:34
32 | Maro
S tou menšinou... nevím. Zbytečné rýpnutí. Já osobně teda v Boha věřím (i když do kostela toho moc nenachodím) a nemám dojem, že bych někoho ohrožoval.

South Park je můj nejoblíbenější seriál a problém s ním nemám.

Jádro problému v tomto případě bych spatřoval spíše v doktríně multikulturalismu, která neustále ustupuje muslimům, jejichž náboženství a kultura jsou se západním civilizačním okruhem neslučitelné.
Asi tak...

20. duben 2010, 18:34
33 | juta
Já bych všechny muslimské země nechal vyvraždit a byl by už pokoj :D
20. duben 2010, 18:37
34 | Maro
mimochodem, právě na South parku je vidět, že křesťané to berou jinak než muslimové.
Navíc, v Americe se ke křesťanství hlásí cca 80 % populace a South Park tam frčí.
Věřících v imaginární bytosti tam ani nemusí být menšina. A v tom výčtu silně bezvěreckých zemí autorovi chybí Bulharsko, údajně nejateističtější země Evropy

20. duben 2010, 18:39
35 | jari
Muslimove mi rvou koule. Koule, rvou mi je. Dokud budou na svete tihle fanatici, tak nikdy nebude klid. Nevim, jak nekdo muze zrat nejakou knizku, kterou nekdo napsal pred stovkami let. Priznam se, ze o danem tematu a ruznych virach moc nevim a je mi to jako ateistovi fuk, ale proste tyhle lidi nechapu. Jen doufam, ze Trey a Matt budou ok.
20. duben 2010, 18:42
36 | Jakub
jestli by ste se chtěli o této problematice vědět víc jukněte na www.eurabia.cz
20. duben 2010, 18:49
37 | Jakub
oni berou tu soji svatou knihu jako že je od jejich boha nejvíc mě štvou práva žen v islámu, mají polovinu práv muže, když je někdo znásilní a jejich rodina se o tom dozví musí být zabity proto ženy o tom neříkají, musí nosit ty jejich burky, ženy , apeluji na vás neberte si islámistu a už vůbec se s nim neodstěhujte do nějaké islámské země
20. duben 2010, 18:52
38 | golder
Vždycky se ozve nějakej blbec co si myslí, že mluví hlasem většiny a média ho jako většinu vezmou. Takže všichni zrzci sou nasraný, že byli v sp a nemaj duši ? všichni kněží znásilňujou děti ? všichni cikáni u nás sou nasraný že nějakej Lada je "rasista" ? Blbost většině lidí je to úplně u prdele, protože sou normální a je jedno jestli sou to muslimové nebo gilgamékové nebo Mechastraisandy...
20. duben 2010, 18:54
39 | Tropius
Je zvláštní že ten jejich blbej MOHAMED byl už ukázán v epizodě "The best friends" a nikdo tvůrcům nevyhrožoval.
20. duben 2010, 19:04
40 | Miňo
Tropius : ano presne o tom som hovoril ked z toho nikdo nerobi skandaly tak je to kazdemu jedno ale hned ako sa o tom zacalo hovorit v Cartoon Wars tak uz si to vsimly a robia z toho povyk ..... ako ja respektujem kazde nabozenstvo ale islam je jednoducho sialeny ved v kazdom nabozenstve (aspon v kazdom o ktorom viem opravte ma ak sa mylim) je zakazane vrazdit a pachat samovrazdy ale islam ... no to je prestny opak
20. duben 2010, 19:11
41 | Tropius
Jo no Al-kaida atd. K ničemu si stěžovat.
20. duben 2010, 19:26
42 | meganic
Chtel bych byt slavna osobnost a v SP se objevit:D to by me potesilo snad nejvic:D Muslimove nejak nechapou... Delaji si z nich srandu hlavne proto jak prehanej to ze se nesmi objevit... tak to vic a vic potvrzujou...
20. duben 2010, 19:45
43 | IrushiNo
Když si vezmete, že je pátek večer, a muslim si nemůže zapíchat, nemůže si ho vyhonit, má písek i v prdeli a nějakej bílej chcípák na západě mu zesměšní jeho modlu, koho by tohle nenasralo? :D
20. duben 2010, 19:54
44 | stz
Mi ten posledni dil pripadal ze dost zesmesnuje spis nez toho proroka ty lidi co se ho snazi "chranit", coz vlastne zesmesnuje jejich vec z jineho uhlu.. Neco takoveho jako je to vyjadreni jsem cekal, jde vlastne jen o pohrozeni "nedelejte si z nas prdel" :)
20. duben 2010, 19:57
45 | Maestitias
Hele lidi a v tom díle Best Friends Forever byl fak už Mohamed ??? a kdy tam přesně byl ?
20. duben 2010, 20:04
46 | Miňo
ne Best Friends Forever ale Super Best Friends ty expert :D:D:D
20. duben 2010, 20:31
47 | hepios
Maestitias: tak ty bud south park nesledujes a nebo jsi opravdu slepy. Mrkni se nahoru.
20. duben 2010, 20:33
48 | hepios
Jinak já jsem popravdě čekal na nějakou takovou odezvu, ale že by až tak? On člověk nikdy neví, co od nich opravdu čekat.
20. duben 2010, 20:34
49 | Maestitias
hepios : Aj sorry asi sem slepý :-D south park sleduji velmi dobře ,viděl sem věechny díly... Jsem největší fanda south parku
20. duben 2010, 20:43
50 | Ellesmérys
Je vidět jak to kdo vezme,hold někdo potřebuje zabíjet za každou cenu....jako kdyby ho úplně zesměšňovali popouzeli proti němu ae todle je trochu moc oni sou přece taky lidi my taky....
20. duben 2010, 20:48
51 | malosz
jak se pise v koranu, picu nejlip po ranu
20. duben 2010, 21:07
52 | Skili
Miňo: i v islamu by melo byt neco o zakazu zabijeni ale pak je tam prave taky ta cast o svate valce
20. duben 2010, 22:06
53 | Miňo
Skili : ano mas pravdu mozno tam nieco bude ako som uz hovoril ja to dobre nepoznam ale viem ze oni proste vrazdenie a hlavne samovrazdy beru uplne inak ako ine nabozenstva
20. duben 2010, 22:37
54 | Erathia knight
To s tím pískem v prdeli je celkem pravda, nemají tam nic, mají jen víru a když se jim do ní někdo sere, prostě se zbaví svýho zkurvenýho života co beztak zpravidla nestojí za nic, zabijí pár "infidels" :P a jsou z nich hrdinové, jdou do nebe a konečně zasunou....asi tak mno, ale co se týče toho dílu, působí to na mě tak, že se snažili prostě přebít Comedy Central a ukázat jim, že z si budou dělat prdel kdy budou chtít, a z čeho budou chtít, ať už jim nastaví jakékoli požadavky :) Ostatně to bylo docela dobře vidět...navléct ho do kostýmu medvěda :D Nedivím se že to muslimy sere, ale můžou si za to sami, neměli neustále vyřvávat svoje "derka derka derk" do světa, a čekat že jim to všichni budou žrát, já osobně bych klidně riskoval vyhození do vzduchu kdybych mohl těm zmetkům ukázat, že nemají nárok upravovat zákony v cizích zemích terorem, a obdivuju Matta a Treye...snad přežijí, jinak snad půjdu s C4 kolem pasu na procházku na blízkej východ :P
20. duben 2010, 23:08
55 | ja003
Era knight : To rozhodně, jestli něco takovýho udělaj, tak počet cizích vojenských sil v Asii asi hodně vzroste:)

jinak k těm co tady furt nadávaj na Islám. Je třeba si uvědomit, že extremisti jsou všude a že tato výhružka pochází od ňákejch magorů a ne od nějakýho vezíra...křesťanství ani žádný jiný náboženství není jiný...všechny hlásají mír a lásku, ale stejně se vždycky najdou hajzlové, který si trochu poupraví pravidla.

21. duben 2010, 00:52
56 | Kerberos
Skutečným nepřítelem není islám. Jsou jím naši multikulti levičáci všeho typu. Pokud nechceme, aby i nám tady vyhrožovali muslimové smrtí při každý kritice islámu, tak bychom se měli všichni proti multikulti nějak angažovat a když už nijak jinak, tak alespoň slovně to podporovat a ostatní lidi na problém upozorňovat.
21. duben 2010, 00:55
57 | kravoblba
Atomovku na ty Dementni terroristicky fanatiky! Srovnat celou jejich zem kopletne se zemi. Tihle magori jsou od malicka pestovani prez jejich viru k nasili. Kdyby se to tam ted kompletne vybombardovalo, umre tam asi i hodne nevinnych lidi...ale rozhodne to bude dpst malo ve srovnani s tim, kolik nevinnych lidi jeste umre pri jejich nesmyslnych terroristickych akcich, ktere budou diky jejich houzevnate vire v neco co neexistuje, trvat vecne.
21. duben 2010, 01:01
58 | kravoblba
Verim tomu, ze kdyby se nejakymu terroristickymu Magorovi od nich dostala do ruky Atomovka, bez vahani by ji pouzil. Ono totiz clovek ktery se neboji zemrit pro to aby zabil spoustu nevinnych lidi se nebude bat ani odpalit neco tak velkyho, aby zabil jeste vice lidi...prave na opak. Bude si myslet ze ho "v nebi" budou obdivovat mnohem vice. Fakt by se ten jejich svet mel kompletne vyhladit...nez oni vyhladi civilizovany svet...nez nekde ukradnou (nebo vyrobi?!?! - na to asi nemaj IQ) nejakou zbran hromadneho niceni...a ve jmenu Alaha *BUM* ... kdyz neverite, tak zemrete.
21. duben 2010, 03:16
59 | karel777
Každé náboženství se dá interpretovt různě. A nejenom náboženství, denně umírají na světě lidé ve jménu demokracie a nikdo netvrdí, že demokracie je špatná. Nemůžete vinit Islám, za tohle můžou konkrétní lidi zneužívající pouze toto náboženství k šíření strachu a teroru. Terorista bojující za malinký růžová králíčky není o nic méně děsivý pokud má zbraň. Ovšemže existjí opravdu špatné ideologie, ale islám vyznávají miliony lidí na celém světě a pochybuju, že maj všichni ve skříni 20 kilo C4. takže neviňte náboženství ani muslimi, viňte lidi, kteří ho zneužívají pro tyto účely.
21. duben 2010, 07:36
60 | Deloix
Nahoře někdo psal že šňupající budha taky bude mít dohru... a to chci právě zdůraznit, že toho tam dali že šňupá právě kvuli tomu aby dokázali že jiným náboženstvím je to u prdele že je zobrazí a to i když šňupá a nikdo kvuli tomu nebude mlejt o vraždení a pomstě. Je to jen kreslenej seriál a Mohamed je vymyšlenej stejně jako ty postavičky.
21. duben 2010, 07:37
61 | Deloix
mají písek v prdeli a tak jsou nasraný
21. duben 2010, 08:20
62 | kravoblba
karel777: Lide nezneuzivaj nabozenstvi k nasili! To NABOZESTVI zneuziva lidi k nasili! Ver tomu. ze kdyby neexistovalo zadne naboenstvi, tak nebudou zadne valky. Uvedom si, ze 99% valek vznikaji prave diky nabozenstvi. Normalne bych to vsechno zakazal.
21. duben 2010, 09:00
63 | Erathia knight
Deloix-> naprosto přesně
kravoblba-> meleš sračky

21. duben 2010, 10:43
64 | TeRrArIoT
Keby neexistovalo žiadne náboženstvo konflikty by boli aj tak.. je to aj v jednom southparkovom diele kde cartmen zamrzne a zobudí sa v budúcnosti, kde žiadne náboženstvo neexistuje.. zakázať náboženstvo.. =D reči 15 ročných detí..
21. duben 2010, 12:04
65 | Erathia knight
kravoblba, jde o to, že náboženství je vytvořený lidma, náboženství NEMŮŽE nikoho do ničeho nutit, to dělají lidi sami, jen prostřednictvím toho náboženství, ale jde to úplně stejně i bez něj
21. duben 2010, 13:18
66 | Jame
Dámy a pánové je to svinstvo ale bacha na to mulsimové začínají být v převaze a to není nic hezkýho. Jen se podívejte http://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y
21. duben 2010, 13:49
67 | mceza
Proti Islámu jako takovému nic nemám, každej, ať si věří v co chce, ale je zajímavý, že (stejně tak jako v KAŽDYM náboženství) i tady porušují svá vlastní pravidla a zákony. Dyť na výše zmíněném screenu je kromě fotky mrtvoly a v pozadí stojících lidí (islám ZAKAZUJE zobrazování lidské podoby) i banner s "obamovým" obličejem.
Ať si věřej v co chtěj, ať si dělaj co chtěj, ale jednat ať nás taky respektujou a hlavně ať sami neporušujou svá pravidla...

21. duben 2010, 13:50
68 | Fulmen
Terorizmus je vymyslena vec amerikou, aby se mohla zmocnit ropnych vrtu nekde v iraku
21. duben 2010, 13:54
69 | cb.spike
Už jsem zahlídnul nějáký plány na odvetu v internetovém stylu. Bude veselo.
21. duben 2010, 14:09
70 | buddhaj
Fulmen ty jsi dobry donk. A ty sebevrazedny atentaty po celym svete jsou co? jejich pozdrav ? Nebo to delaj sami americani kvuli rope?
21. duben 2010, 15:16
71 | ja003
Deloix : to jako myslíš vážně?...že Mohamed je vymyšlenej?...tak tos docela trefil...
21. duben 2010, 15:22
72 | cartman_hell
Fulmen ty si strasna lama, bud to nerozmislas alebo si naozaj sprosty XD
Ze terorizmus je vymyslena vec XD jak to normalny clovek moze napisat XD
Ne vazne trochu to prehanaju s tym
Theom van Goghom a tym zabijanim tyy moslimovia. Je to len neskodni zart ale je***ty moslimovia to musia brat vazne :/

21. duben 2010, 15:30
73 | Klystir
"Představte si, že je pátek, jste v tý svojí díře z písku, nemůžete si zašukat s nějakou ženskou a ani si ho vyhonit a teď vidíte v televizi jak si někdo dělá srandu z vašeho proroka, kvuli kterýmu to všechno děláte! To neni vtipný, děcka!"
21. duben 2010, 16:03
74 | brkowycz
Autora článku bych rád upozornil, že Islám skutečně je mírumilovné náboženství (stejně jako Křesťanství), a že co dělá bordel je samozřejmě fanatismus, který se v zemích blízkého východu drží. Zda-li ho zobrazit nebo ne je otázka, Mohamed už jednou v south parku byl, tak proč by tam jako nemohl být znovu? Navíc nikdo nechce mít na krku bandu nasranejch radikálů, také si myslím, že se nakonec ukáže, že v převleku medvěda je vlastně někdo úplně jinej.
21. duben 2010, 16:20
75 | ShadoW
brkowycz: Autor článku opovrhuje všemi náboženstvími bez rozdílu.
21. duben 2010, 17:11
76 | Ritch
náboženství = zkáza lidstva...
21. duben 2010, 17:11
77 | Erathia knight
To je slovo chlapa :D
21. duben 2010, 17:13
78 | Erathia knight
ale Ritch, to už zas kecáš kraviny :) náboženství nemusí bejt špatný, i když já je moc rád nemám, je to chyba a blbost lidí, ne náboženství
21. duben 2010, 17:53
79 | muliku
nabozenstvi je puvodne dobra myslenka, ale 99% naboznych lidi to spatne pojalo
21. duben 2010, 17:58
80 | muliku
Jo jinak mam otazku. Jak v dile s Family Guyem byl vycenzurovan Muhamed, to byl cenzurovany schvalne nebo ho cenzurovala televize, ktera dil vysilala?
21. duben 2010, 18:03
81 | ShadoW
Už to píšou i na Slashdotu.

muliku: Bylo to nařízení od Comedy Central: buď ten díl odvysílají s cenzurou nebo vůbec.

21. duben 2010, 20:04
82 | drogbicc11
podělaný náboženský hovada...
21. duben 2010, 20:17
83 | kravoblba
To Erathia knight: Prej "melu sracky" xD Ach jo...chtel bych tu zit tak jeste par tisic let, abych se pak mohl podivat, kolik lidi zemrelo na nasledky terorismu (myslim si ze za tech par tisic let jich urcite bude mnooooohem vic nez kolik je lidi v zemich, ktere slouzi jako hnizda terorismu - ktere by se proste podle meho meli okamzite vyhladit a zabranit tak do budoucna mnohem mensim ztratam. Jestli myslite ze ne, tak vas ujistuji ze za par let se i tihle neandrtalci nejakym zpusobem dopracujou k ZHN (stejne tak jako se dostavaj k "mensim zbranim") a to teprve bude radost. To si pak vy blbecci budete rikat, az se vam rozsviti atomova zare nad hlavou "vzdyt je to jen nabozenstvi...je to jejich vec...jen at si kazdy veri v co chce").
Ps.: Docela jsi mne pobavil tim ze "nabozenstvi nemuze nikoho do niceho nutit". - Podivej se treba na Muslimy - Opravdu si myslis ze rodice prijdou s usmevem k vlastnimu diteti a reknou mu "Neveris...nevadi...mas pravo verit si cemu chces".

21. duben 2010, 20:33
84 | kravoblba
Teda pardon - Oprava *zabranit tak mnohem vetsim ztratam :)
21. duben 2010, 20:35
85 | Chogg
mají písek ve vagine
21. duben 2010, 20:40
86 | kravoblba
Ty maj pisek asi uplne vsude...a ze vseho nejvic v hlave.
21. duben 2010, 21:00
87 | rat307
Tí moslimovia si asi neuvedomujú, že South Park si nerobí srandu z Alaha, ale z nich a ich hlúposti.
21. duben 2010, 21:35
88 | kravoblba
South park si proste dela srandu ze vseho. :)
21. duben 2010, 21:41
89 | ja003
ShadoW : jsem se chtěl zeptat k tej cenzuře v Cartoon Wars...na soputhparkstudios je ten díl taky ocenzurovanej, nebo tam je zobrazenej normálně?...ňák jsem línej se na to dívat.)
21. duben 2010, 21:47
90 | muliku
Ale zase vemte si tohle. Kdyby nebyly nabozenstvi, tak by se zase lide hadali, ci věda je ta spravna :) Proste lidi si najdou zpusob kvuli cemu bejt na sebe nasrany.
21. duben 2010, 23:03
91 | Sherina
21. duben 2010, 23:24
92 | Ketth
trapné... jak článek, tak i většina komentářů
21. duben 2010, 23:43
93 | ShadoW
Ketth: Včetně tvého...
22. duben 2010, 00:50
94 | Foxhole
Netreba hned ripat a vsetkych co v nieco veria hadzat do jedneho vreca. Ja som mozme povedat ze veriaci ale vobec mi nerobi problem sa smiat z narazok ktore su zamerane aj proti cirkvi. Beriem to ako srandu a poukazovanie na problemy. Nepaci sa mi ale ako tu v clanku je viera v nieco popisana. Potom si aj ja pripadam ako nejaky uplny idiot ktory nema vlastny mozog.
22. duben 2010, 02:12
95 | Erathia knight
Muliku, ale tohle opravdu není z tvojí hlavy :) To sis krásně zkouknul Go God, go! epizody, a přestože na tom je hodně pravdy, tahle přímá interpretace je tak trochu přitažená za vlasy, vědci se sice hádají, ale ti mají lepší věci na práci než bojovat o světovou nadvládu, tak jako vůdci teroristů...kdyby nebyly náboženství, sice by se válčilo nepochybně dál, ale kvůli moci, ne kvůli vědě, a myslím že by nikdo ani vědu jako záminku nepoužil :)
22. duben 2010, 08:06
96 | Lukaz
Nechápu jak někdo může věřit. Vždyť boha nikdy nikdo neviděl, no vaší... dál víte :-D můj názor na celý 'náboženství' chápu, že člověk musí mít víru v něco, ale já jsem ateista a nechápu jak někdo může být zatvrzelý věřící fanatik
22. duben 2010, 08:42
97 | PAYU
Vy ste ukazali Mohameda !!!! Je po nas A muslimove vi kde bydlime a kam chodime do prace :D:D:D
22. duben 2010, 08:45
98 | DarkKnight
tak a je to i na novinkach :D

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/198241-autorum-south-parku-hrozi-smrt-kvuli-dilu-s-prorokem-mohamedem.html

22. duben 2010, 08:49
99 | ShadoW
To jim to trvalo...
22. duben 2010, 10:07
100 | DarkKnight
ShadoW: no ale stejne tam maji chybu, pisou, ze mohameda zobrazili jako medveda, ne ze zobrazili mohameda v medvedim kostymu
22. duben 2010, 10:15
101 | ShadoW
Tak to mě vůbec nepřekvapuje, není to poprvé, co napsala česká média o South Parku nějaký blábol.
22. duben 2010, 10:28
102 | Daft
Tak poslední díl zklamaní... Sice již víme, kdo je otcem Erica Cartmana, ale tím veškerým pípáním sem málem přišel o sluch.
SPOILER : Mohamed nebyl ukázán (jestli to tak chtěli tvůrci, nebo studio - to by mě zajímalo), dokonce ani nevyslovili jeho jméno. South Park měl možnost se vzepřít těm *******, ale neudělal to... Celý díl tk byl zbytečný...END SPOILER

22. duben 2010, 11:19
103 | KN1Fe
dnes o tom bolo aj na slovenskej spravodeajskej televízii TA3, že sa chcú pomstiť smrťou tvorcov
22. duben 2010, 12:14
104 | Ketth
Shadow: nejsem si úplně jistý, co je na mém komentáři trapného, nicméně věřím, že k jejich stanoviskům by se měl vyjadřovat spíše někdo, kdo je o jejich víře lépe informován, než někteří zdejší analfabeti (např. názor, že je Mohamed vymyšlená postava zní docela směšně) a taky si uvědomuje, že jejich myšlení jede na trochu jiné koleji... pochybuju, že někdo ze zdejších kritiků nějakého muslima doopravdy zná, tyhle řeči jsou spíš výsledek neustále mediální masáže o všech těch "zlých teroristech z východu" ...mimochodem tak zaujatý článek jsem už dlouho nečetl, GJ :)
22. duben 2010, 13:29
105 | SPeca
Lidi nevím co pořád řešíte. Podívejte se do budoucna a zamyslete se co se s nima stane, až jim dojde ropa. Stanou se ničím, naprosto mimo zájem západní civilizace, do které naštěstí patříme i my. Teďka se každý třese proti zásahu vůči nim, aby nějakému šekovi neprclo a neuzavřel kohoutek nebo nedej bože nezdražil. Jednou příjde den, kdy nám budou muset začít lízat holé řitě a pak je přejde ten jejich jihad. Long live South Park, jen jim toho Alláha, Mohameda či jinýho zmika ukažte. Oni si jen nechcou přiznat, že zapoměli jak jejich modly vypadají,-)
22. duben 2010, 13:41
106 | yop
SPeca: tlesk tlesk :)
22. duben 2010, 13:46
107 | bambuss
Už když se člověk podívá na screenshot toho webu. Jsou to zavrženíhodný fanatický hovada. Ale co už vůbec nedává smysl je výzva ke zničení "americké říše" a pod tím tlačítko na finanční podporu pomocí americkýho Paypalu, MC, apod.. Ani sám Internet, kde vedou silnou propagandu a rekrutujou nový cvoky, by bez USA nevznikl, je to celý postavený na hlavu. Byť ateista, nejsem tak vyhraněn vůči náboženství, jako ShadoW; v umírněné a tolerantní podobě není důvod ho netolerovat. Ale tyhle extrémistický prasopsi jsou opravdu hodně velký zlo.
22. duben 2010, 14:04
108 | Judycek
ti satkozrouti sou opravdu na palici... atom na ne a bude klid. nevim co se s nima porad vsichni serou... udelal bych na ne stejnej metr jako oni na nas hlavu za ziva rezat a ukazovat to v televizi no bomba vrazdili bychom jejich rodiny jen tak pze proste sme blazni a se*ou nas pze neveri tomu co mi.. no proste trapas !
22. duben 2010, 14:38
109 | tojowoe
nejen muslimove ale i zrzci se uz bouri :D
http://www.youtube.com/watch?v=fK6NbGhMw4w

22. duben 2010, 14:44
110 | Erathia knight
SPeca-to je vpodstatě pravda, ale ropou se ohání Arabský emiráty, ne Irák, Afghánistán atp, a myslím, že čím chudší budou, tím horší fanatický hovada se z nich budou stávat, jelikož fanatikem se staneš samovolně jedině tehdy, pokud nemáš pro co žít, nebo alespoň něco lepšího na práci...což chudí, vyhladovělí arabové s ještě větší hromadou písku v prdeli mít nebudou, to se vsaď.

Judycek-a pak by jsme my byli ti fanatičtí kreténi ne? Ne, oprava, my bysme byli prasata co zabíjejí jen tak, oni si alespoň myslí že mají dobrej důvod.

22. duben 2010, 15:08
111 | petmeister
Pokud máte účet na Facebooku, tak se určitě připojte ke skupině "Islám v České republice nechceme"!

odkaz:

http://www.facebook.com/pages/Islam-v-Ceske-republice-nechceme/120236192937?ref=ts

22. duben 2010, 15:14
112 | magorG
neprijde mi to spravny.je to divny a zacal sem se i trochu bat o treye i matta..kdyz se podivate co tam pisou(jestli umite anglicky) sou to docela vazny vyhruzky..maj tam i jejich adresy..ty vyznavaci islamu sou opravdu divny.ja kdybych byl na treyove miste.. nezahraval bych si..kdyz uz tam pripominaj i tamtu vrazdu.
22. duben 2010, 16:04
113 | Erathia knight
Mě zase nepřijde správný, že Comedy Central jde těm sviním na ruku a cenzuruje jim to přesně tak, jak chtějí.
22. duben 2010, 16:05
114 | Skrblík
petmeister :

a můžeš mě říct k čemu ti je trapná skupina na ještě trapnějším Facebooku? Docílí něčeho, změní něco? Nebo tu sbíráš virtuální kamarády?

22. duben 2010, 16:19
115 | lucca
Nie vsetci su taki :) Mladsi arabi napriklad uz to maju v zadku :) Proste tito fanatici su povacsinou len v islamsky statoch :)
22. duben 2010, 16:22
116 | ShadoW
lucca: Až na to, že zrovna tihle sídlí v New Yorku.
22. duben 2010, 17:01
117 | Antiaidsex trenkysex
To trošku prehanaju moslimovia ved nikto im neuraža ich vierovyznanie ,tak isto ako z mohameda si v south parku spravili srandu aj z Ježiša a krestania z toho nešaleju :),pokial sa nad to nedokažu povzniest a pochopit že to je len sranda tak su totalny chuji
22. duben 2010, 17:06
118 | Antiaidsex trenkysex
A neviem ako autor tohto članku to myslel z tou vierou v niečo "imaginarne" a že by v našich narodov europskych bola "naštastie" len menšina týchto "fanatikov" tak to o tom čitam prvy krat :)
22. duben 2010, 17:33
119 | ShadoW
Antiaidsex trenkysex: Protože jsi ze Slovenska, kde jsou křesťané většinou. Viz Wikipedii.
22. duben 2010, 17:37
120 | Antiaidsex trenkysex
No to čumim že v čechach je len 19% viera
22. duben 2010, 17:43
121 | Skarpa
Kerberos: Tobě nedochází, že islámskej fanatik je stejně nebezpečnej jako nacistickej, rasistickej, komunistickej nebo zrzavej fanatik.... Pochybuji, že znáš dostatek muslimů, aby jsi mohl posoudit, že tito lidi jsou nebezpeční. Já jich taky moc neznám, takže by jsme mohli vést nekonečné diskuse, které by nikam nevedly. Možná je AntiFa banda užitečnejch idiotů, ale pořád je lepší než ta banda fanatických idiotů, co házeli ty molotovy ve Vítkově.
22. duben 2010, 18:08
122 | 3LMO
Muslimové jsou fanatický svině, který parazitujou na ostatních kultůrách a terorizují všechny okolo sebe kvůlí svý víře. Díky muslim vzniklo za posledních několika let hned několik válek např. Bosna a Hercegovina, Kosovo i Amerika. Podívejte se na Francii muslimové, kde muslimové už nejsou menšina, ale 40% populace. Tohle je jenom příklad toho jak jsou muslimové neuvěřitelně fanatičtí a teokratický. Brzo s nima bude eště hodně velkej konflikt
22. duben 2010, 18:12
123 | Kerberos
Skarpa:
Když jich teda moc neznáš, tak proč se mnou tady nesouhlasíš? Přeci sis tím vyvrátil vlastní stanovisko, protože jsi sám dokázal, že může být mylné. Navíc jsi ho založil na tom, že já jich moc neznám, nicméně já se s nějakejma znám a aj jsem si s nima psal a s jedním si píšu doteď a víš co? On se mnou souhlasí. A že jsou moje obavy pravdivé potvrzují i lidé, se kterými si píšu do zahraničí. A ano, antifa je banda užitečnejch idiotů, která používá fašistický metody ve jménu boje proti fašismu. Svým způsobem by to byla i docela komická skupinka, kdyby nebyli nebezpeční. A nakonec - co sem pleteš jakej Vítkov? Vždyť to s tím nemá nic společnýho.

22. duben 2010, 18:12
124 | Erathia knight
to je naprostá pravda, akorát je potíž v tom, že muslimové jsou povětšinou nevzdělanci žijící v prdeli třetího světa, a hrozně to žerou...globálně, takže jsou zdaleka nejlepší kandidáti na to, stát se fanatiky, kteří nemají zdání za co vlastně že bojují
22. duben 2010, 18:12
125 | ShadoW
3LMO: Ale houby, ve Francii žije 65 miliónů obyvatel, z toho je 5 miliónů muslimů. Tedy něco pod 8 %, žádných 40 %.
22. duben 2010, 18:16
126 | Erathia knight
a samozřejmě, někdy ti nevzdělanci a fanatici doplavou na kládě nebo jako to dělají až do New Yorku nebo jiný oblasti s nějakou úrovní kultivovanosti, a pak jsou to holt nepřátelé ve vlastních řadách :) ale kdyby vyrůstali v duchu islámu v Evropě/Americe/kdekoli kde není písek pod dozorem někoho, kdo není fanatik, byli by stejně normální jako křesťani (myslím ty normálnější křesťany)
22. duben 2010, 18:26
127 | Cooba
autorům Southparku bych doporučoval předělat díl a udělat si srandu z autorů té výhružky.. jinak výroky typu ...muslimové jsou fanatický svině...považuji za výroky obvykle hloupých lidí, kteří právě samy mají nejblíže k fanatismu, který tak kritizují...paušalizace a černobílé vidění světa je základní předpoklad proto být fanatickou sviní. Muslimové jsou někdy velice kultivovaní a rozumní lidé, kteři si zaslouží úctu. Konflikty občas vznikají z odlišných systémů hodnot (svoboda slova, důstojnost proroka). Někdy pak vznikají jen díky tomu, že na obou stranách je banda blbečků.
22. duben 2010, 19:12
128 | malarkey
Doufam ze se nenechaji nicim zastrasit, ja na dustojnost nejakyho proroka kaslu musi se naucit ze svet nebude delat jak budou piskat.Tady nejde o uctu k nabozenstvi, tady jde o vymozenost zvanou svoboda slova, kterou oni nikdy nepochopi a nikdy mit nebudou
22. duben 2010, 19:17
129 | ten, co zabil Kennyho
fakt mě překvapuje kolik fanoušků south parku jsou rasisti. Já myslel, že to všichni chápeme, že jejich narážky a urážky jsou prostě prdel a že to všechno poze ironizujou..rozhodně si nemyslim, že by se jim líbili tyhle rasistický sračky co tady píšete. Já netvrdim, že přistěhovalectví není vůbec nebezpečný..ale rozhodně to není jen nebezpečný. Celej svět se otevírá a hledáme k sobě cestu ne???já sem rád, že můžu jet bydlet kam chci a stejně tak jsou muslimové rádi, že můžou jet kam chtěj. Problém není v tom, že jsou jiní. problém je v tom, když ve vlastním sátě necháte uplatnovat jinou kulturu její vlastní zákony a pravidla, tak moc, že to silně zasahuje do vašich tradic..ale to není chyba těch muslimů..to je chyba toho daného státu kde se to děje, toho, že někdo ustoupil příliš daleko. Rozhodně ale vaše keci typu: ,,voni zabíjej a prochází jim to, kurvy" a bla bla bla..jsou uplně, ale uplně mimo a je vidět, že south park a jeho nadsázka je něco co pořádně asi nechápete..
22. duben 2010, 19:18
130 | IrushiNo
jaj, tak to je husty co je okolo novy epizody na webu tvurcu. to bych necekal.
22. duben 2010, 19:20
131 | IrushiNo
Já třeba kupuju kebab od araba kterej je uplne v pohodě. Ne jak ty český kurvy, ještě ti poděkuje když ti to dělá, ne že se bába v sámošce málem posere že po ní něco vubec chci. Věřim že tenhle národ se má hodně co učit od ostatních kultur.
22. duben 2010, 19:29
132 | kirovec
baby v samoskach by si mely vyndat pisek z vaginy...
22. duben 2010, 20:00
133 | magorG
o tomto bylo i v novinach.a ten co zabil kennyho,mas pravdu ve vetsine s tebou soushlasim.ma to bejt jenom sranda..a vetsina kommentu tady je fakt trochu vic rasisticky.
22. duben 2010, 20:09
134 | Erathia knight
ehm, jestli to někdo nepochopil, já nadával na demenci fanatiků, ne na araby...takže jestli má někdo pocit že jsem rasista, měl by si radši zamést před vlastním prahem když vidí rasismus i tam kde není, protože, jak známo, podle sebe soudím tebe...přistěhovalci mi nijak nevadí, pokud se nevnucují se svými zákony a zvyky původnímu obyvatelstvu, a nechtějí větší práva než ostatní (a nesmí jich být víc než původního obyvatelstva, to je potom celkem blbý ať už si kvůli tomu bude někdo myslet že jsem rasista nebo ne :)

A jinak výraz pro někoho, kdo netoleruje muslimy je xenofobik, ne rasista...jen aby tu někdo moc chytrý nekecal kraviny :)

22. duben 2010, 20:15
135 | Erathia knight
a magorG, sranda to má být, ale přestala být v okamžiku kdy ty fanatický hovada začaly vyhrožovat smrtí, to není vtip a jestli je tak ne vtipnej
22. duben 2010, 20:20
136 | ShadoW
Erathia knight: Je to xenofob, ne xenofobik, a tohle slovo má trochu jiný význam.
22. duben 2010, 20:27
137 | Erathia knight
odpor, nepřátelství, strach, nedůvěra ke všemu cizímu-to je hodně všeobecný, může se to vztahovat ke gejům, transsexuálům, nebo třeba k Rusům, a asi nejčastějším případem xenofobie je jiný náboženství/víra/církev-a používá se jak xenofobik, tak xenofob, i můj učitel češtiny používal tenhle tvar (třeba arachnofobik)
22. duben 2010, 20:35
138 | ShadoW
Erathia knight: Tvůj učitel češtiny vám říká nesmysly. Kdo netoleruje muslimy je netolerantní k muslimům, ne xenofob.
22. duben 2010, 20:38
139 | Amon Ereb
Erathia knight - hele a jak se řiká člověku který nemá rád extrémismus
22. duben 2010, 20:42
140 | metrixneo
jak říkal gerison: vžijte se do jejich kůže celý život žiješ nějkde v písku a nemužeš si ani zamrdat nebo si vyhonit a najednou se někde v televizi ukaže tvuj prorok jak ho zesměšnujou no mě by to nasralo :D:D:D:D
22. duben 2010, 20:43
141 | Amon Ereb
ten, co zabil Kennyho:"to je chyba toho daného státu kde se to děje" -- Podle mně to není chyba státu, ale špatně pochopeného a po stovky let učeného náboženství.
22. duben 2010, 20:50
142 | Amon Ereb
metrixneo::D myslim si že zneužívání, tam vždycky bylo. Ale horší než nějaký radikálové jsou u mně (pro dnešek)REKLAMY.:D Ne vážně, ty se serou všude i do krátkých videí (např. novinky.cz).Nedávno byla na webu nějaká LG reklama na tu si omilem najel myší a hned se spustil zvuk. Sem si málem střík do textilu jak sem to mněl nahlas:D
22. duben 2010, 21:07
143 | Amon Ereb
z článku: "Na webovkách(radikálního islámu), které byly dočasně !odpojeny!, byly podle CNN zveřejněny informace o tom, kde tvůrci seriálu bydlí a kde pracují.
!!-Dobře udělali že je odpojili

22. duben 2010, 21:11
144 | Kerberos
Ten, co zabil Kennyho:

Já ti nevim, ale nevšiml jsem si, že bychom to byli my, kdo tady autorům south parku vyhrožuje smrtí, takže si můžeš svoje řeči o rasismu strčit víš kam...Též bych rád věděl, co je islám za rasu, když je to tu teda samej rasista....

Mimochodem je protimluv napsat, že problém není v tom, že jsou jiní a pak označit jako problém to, že je necháme uplatňovat jejich kulturu v našem státě. Tím jasně říkáš, že problém tedy je v tom, že jsou jiní. A ano, může si za to ten stát. Může za to, že důvěřuje někomu, kdo se pak tady většinově chová jako šmejd....Ale neboj, není to jen vina státu. Je to i vina lidí, kteří při náznaku nesouhlasu s multikulturalistickou ideologií obviňujou všechny okolo z rasismu a podobnejch nesmyslů.

22. duben 2010, 21:16
145 | Kerberos
Erathia:

Proč by člověk netolerující muslimy měl být xenofob? Za prvé se pro tohle používá výraz islámofob a za druhé - Netolerance není automaticky výrazem xenofobie. Totiž xenofobie je strach z neznámého a to slovo je s takovou oblibou používáno pouze z důvodu, že se jím ideologicky snažej multikulturní levičáci podsunout ostatním, že někoho nemaj rádi jen proto, že ho neznaj. Opak ale často bývá pravdou.

22. duben 2010, 21:17
146 | mgp
Sežeňte si Boží blud od Richarda Dawkinse, třeba to některým docvakne.
22. duben 2010, 21:18
147 | IrushiNo
To je hustý jak každej ví všechno nejlíp :)
22. duben 2010, 21:19
148 | Amon Ereb
IrushiNo: pěkně řečeno:D
22. duben 2010, 21:27
149 | Kerberos
Amon Ereb:

Proč by to náboženství mělo být špatně pochopené? Co takhle zvážit možnost, že je prostě špatné?

22. duben 2010, 21:33
150 | faSkunK66
Mám otázku: To vypípanie slova Muhammad bolo spravené zámerne ako vtip? Lebo kdesi som nasiel aj taký názor že to bolo zmenené aby to neurážalo. Je o tom nejaké dôveryhodné info?
22. duben 2010, 21:48
151 | Amon Ereb
Kerberos:třeba jak chceš
22. duben 2010, 21:57
152 | Kerberos
Irushino:

Znamená to, že přiznáváš, že víš všechno nejhůř?:)

Amon Ereb:

Mno, já se ptal spíš tebe:) To nebyla řečnická otázka:)

22. duben 2010, 22:15
153 | dodsferd
South Park je kult!!!!
22. duben 2010, 22:16
154 | Pesladislav
hodne promysleny dil :) vsechna cest
22. duben 2010, 22:22
155 | IrushiNo
Kerberos: 'každý' neznamená 'všichni kromě IrushiNa' :)
22. duben 2010, 22:23
156 | Kerberos
IrushiNo:

Takže ano:)

22. duben 2010, 22:29
157 | Rocky88
Buddha tam šňupe kokain a nikdo se kvůli tomu neposral. A když se byť jen vysloví jméno toho jejich buzeranta, tak to se poserou...Nasrat jim.
22. duben 2010, 22:32
158 | IrushiNo
Vůbec. Bud mi vysvětlíš jak to myslíš nebo jsi zcela mimo mísu.. :D Nebo jsem taky mimo já, taky možnost. Můžeme si však být zcela jistí že tě nechápu. Takže ano :)
22. duben 2010, 22:41
159 | El.Prd
22. duben 2010, 23:21
160 | Kerberos
IrushiNo:

Nějak jsem nenašel tvůj názor, když nepočítám ironické vyjádření ke všem okolo, tak jsem si trošku zarejpal :)

22. duben 2010, 23:24
161 | Kerberos
El.Prd:

Taky jsem si v jednu chvíli myslel, že si jen dělaj srandu, ale soudě dle tohodle vyjádření to tak není.......smutné:(....Velmi smutné:(....A musím v této chvíli uznat, že minimálně jednu věc, která nám chybí, muslimové maj.....Maj narozdíl od naší civilizace koule....."Mojí ctí je přizdisráčství." by mělo být nové západní heslo. Žádná svoboda, pouze submise.

22. duben 2010, 23:42
162 | Shianae
Je to prostě banda vymytých mozků.. Celý tadyto pitomý náboženství... Blbý fanatici, zaslepený oddaností svému bohu.
Neměl by proti nim někdo zasáhnout, tam veřejně píšou o tom jak je zabijou, navíc autor článku je k tomu vysloveně nabádá..

22. duben 2010, 23:57
163 | Erathia knight
Chytat mě za slovo se slovníkem co ani nezná slovo arachnofobik, eventuálně arachnofob chceš-li, není úplně to pravý ořechový

Xenofobie je strach z neznámého, ale to znamená i z jiných (rozdílných) lidí

Dalo by se spíš říct, že islamofobie je podskupina xenofobie, a pokud jde o politický zdůvodňování užívání určitýho výrazu, nemám zájem :) jsem realista, kašlu na politiku a zkrátka mě to jaksi moc nezajímá

http://cs.wikipedia.org/wiki/Islamofobie

http://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie

Amon Ereb - hele, fakt nevím :) mám pocit že to ani neexistuje, jelikož jsem to nějak nemohl najít na googlu .) ale třeba z toho udělají fóbii taky když hezky poprosíš nějakýho psychologa/psychiatra co má trošku vliv

23. duben 2010, 00:15
164 | Kerberos
Erathia:

1) Pokud ignoruješ politiku, tak nejsi realista, protože politika má s realitou zatraceně moc společnýho. Bohužel.

2) Rozdílný a neznámý jsou dva naprosto odlišné pojmy. Xenofobie je strach z neznámého. A že se to používá jako strach z cizinců obecně a jako bič na každýho, kdo odmítá multikulti, to není vina definice, ale levičáckejch konstrukcí, co se na to nabalily ... viz ta sociologická rádoby definice. To je obyčejnej ideologickej žvást. Ale tak socialismus si vždycky rád hrál na vědu a sociologie mnohdy není nic než to samý, akorát přejmenovaný.

3) Islamofobie to samý. Snaha jakoukoliv kritiku islámu označit za iracionální strach. A to se lidi rádi nechaj oblbnout, když jsme přeci racionální civilizace a kdo je označen za iracionálního, tak to přeci musí změnit, že? ... Takhle to na lidi funguje... Pokud chceš být skutečně realista, tedy člověk jaksi blízký realitě, tak bys možná mohl začít hlubším pochopením současné systémové rétoriky.

23. duben 2010, 01:21
165 | Kenny
ha haha ha ha ha
fakt se musim smat vsem super inteligentnim individuim, co sem pisou...Vy, co pisete ze to neni Islam, ale lidi, jste mimo.
Vy, co pisete, ze sou to jen fanatici, co hazi spatny meno na vpoho nabozenstvi, jste mimo.
Jde o to ze nikdo z vas nemuze mit dostatecny rozhled, narodte se v islamsky zemi, vystudujte, zaroven ridte islamskou vladu, comedy central, nasi a americkou vladu, a pak budete teprve vedet o co opravdu jde, a jak veci funguji
Mimochodem Parkerovi a Stoneovi drzim pesti

23. duben 2010, 01:43
166 | Erathia knight
Kenny, teďs to zabil a navíc za mě odpověděl na bod 1) v Kerberově příspěvku, totiž že není podle mě realistický zajímat se o politiku, když se stejně drtivou většinu faktů nedozvíš, spoustu drbů, spoustu lží, ale abych marnil čas posloucháním pár hádajících se idiotů a luštěním kdo z nich se projevuje jako větší vůl, s šancí 50% že dojdu k nesprávnýmu závěru, to opravdu nemám za potřebí.

2) nejsem ani pro, ani proti multikulti, myslím že přistěhovalci jsou v pohodě, pokud jich není moc, a pokud kvůli nim nezačneme měnit vlastní infrastrukturu

3) jakákoli kritika islámu určitě není iracionální strach, ale bát se každýho araba, aby neměl pod svetrem C4 je dost iracionální :) ale myslím, že s tou manipulací máš pravdu, tomu se mimochodem říká davová histerie, a projevuje se to tím, že masy lidí uvěří hovadině, domnívajíc se, že je to skvělá myšlenka, a pak se chovají iracionálně :)
a pokud jde o rétoriku, příliš tě nechápu, rétorika je totiž řečnictví, ne ta věc co jsi měl na mysli, ať už to bylo cokoli

23. duben 2010, 14:17
167 | ja11
To si ze mě děláte prdel, kam sem se to dostal, je tohle jestě South park.cz?
nebo jsem zabloudil na stranky Xenofobie.com

Kerberos: z tvejch nacionalistickejch výlevů my je na blití, podle tvýho projevu jsem usoudil že se ztotožnuješ s postavou erica cartmena, jehož projevy jsou podobné, jen daleko vtipnější a inteligentnější.
1) + pro ,,Ten co zabil keniho" řekl to co jsem chtěl napsat já, ale lépe :)
2)vrat se na stranky NO a DS Kerberos,
nebo možná do ústavu pro sociální studie.
3)!Viva la Atheism!

23. duben 2010, 15:06
168 | Sindys
To sou fakt debilove
23. duben 2010, 15:27
169 | Kerberos
Erathia:

1) Tvrdíš, že jsi realista, ale v tom případě nemůžeš odmítat politiku, protože politika, ať už racionální či iracionální, je výrazným hybatelem téhle společnosti a tedy pokud chceš pokud možno nezkresleně vnímat realitu společnosti, musíš do toho umět započítávat i politiku.

2) Jo, tak v tomhle se shodnem. Pokud jich je jen malý množství a nezačne to překutávat naši společnost, tak je to OK.

3) Ano, bát se každýho Araba jistě iracionální je, nicméně tohle je případ maximálně tak pár lidí, nicméně za islamofobii je považována jakákoliv kritika islámu. O to mi šlo.

4) Ano, rétorika je obecně vzato řečnictví, ale taky se říká, že například ten a ten člověk používá určitou rétoriku. A náš systém taky používá určitou rétoriku. Hlavně pokud jde o různý ismy a fóbie...Takhle jsem to myslel.

23. duben 2010, 15:30
170 | Kerberos
ja11:

Mno, tak ses nám tu vyvztekal chlapečku, tak teď mi můžeš třeba vyvrátit, co jsem napsal:) Evidentně s mými názory nesouhlasíš, takže je jistě budeš umět i lehce vyvrátit, takže směle do toho, už teď se moc těším:) ... Či na to snad nemáš a umíš jenom nálepkovat lidi, se kterejma nesouhlasíš, abyses vyhnul argumentaci? Zatím to tak i vypadá, ale budu velmi rád, pokud je to pouhé klamné zdání:)

23. duben 2010, 15:33
171 | ShadoW
Možná by to chtělo větší odstup, kluci.


23. duben 2010, 15:47
172 | daremes
Když si tak čtu zdejší příspěvky, nechce se mi věřit, kdo všechno v ČR sleduje South Park. Přijde mi, že většina lidí nepochopila, o čem vůbec tento seriál je a dívají se na něj pouze kvůli drsnějším výrazovým prostředkům a srandovním hýbajícím se obrázkům. Aby bylo jasno všem angažovaným troubům, rasistům a jiným šovinistům: celým seriálem zní hlavní téma a tím je humanismus a tolerance, k čemuž se přímo hlásí i autoři. Pokud si někdo do toho promítá své xenofóbní problémy, nedostatek fantazie, maloměšťáctví a politickou agitku, tak ať si - s prominutím - vystrčí hlavu z prdele. Autoři nikdy neřekli, že je nějaké náboženství špatné. Zřejmá je pouze kritika sekt a zatuchlých církevních praktik.
Nevím, kde se stala chyba v interpretaci. Možná že prostě ti jednoduší nedokáží číst mez řádky? Možná se nechali zmást postavou Cartmana? Cartmana máme rádi asi všichni, že? Kvůli jeho hlásku, projevu, přístupu k danné věci; je prostě srandovní. Ale důležité je vědět, že Cartman je zakomplexovanej tlustej zmrd. Tedy když např. zpívá písničku, kde si stěžuje na minority, neznamená to, že seriál chce hrát do noty bandě fašounků, ale pouze to znamená, že Cartman je pěknej čůrák, což je prostě taková smutná bezva sranda. Bože...

(A nepřijde vám, že jedním z nejtupějších "náboženství" je ateismus? Říkat, že "něco" určitě není je možná často známkou jisté omezenosti, strachu a hlavně nedostatku představivosti. Vlastně je to o něco málo horší, než někomu cpát to, že "něco" určitě je.)

23. duben 2010, 15:58
173 | Kerberos
Daremes:

Víš,co se říká? Že nic se nemá přehánět. A to platí i o humanismu a toleranci a hlavně to v dnešní době platí o oblíbeným nálepkováním všech multikulti-ideozločinců za rasisty, xenofoby a šovinisty. To právě díky oblíbenosti a rozšířenosti podobných praktik je vůbec možné, že si tady různé minority můžou dovolit takhle prakticky otevřeně vyhrožovat někomu smrtí kvůli trošce humoru. Jakmile kdokoliv přijde s jakoukoliv kritikou, tak se neargumentuje, ale už se jen nálepkuje rasistama, xenofobama, neonacistama, islamofobama, homofobama, atd.

Jo a než začneš mudrovat o ateismu, tak si o něm něco zjisti. On má totiž trošku víc forem. Od tebou zmíněné náboženské formy, která je přímo vírou v neexistenci ničeho vyššího až po různé mírnější formy. Každopádně by mě zajímalo, proč cpát někomu, že něco není, je horší než mu cpát, že něco je. V čem je to tam horší?:)

23. duben 2010, 16:18
174 | brkowycz
ten, co zabil Kennyho: Hezky, přesně tvůj názor sdílim :-D
He, měl jsem čest pár muslimů poznat. To by se asi místní xenofobové divili, kdyby zjistili, že jsou to v podstatě stejný lidi. Generalizovat a všechny házet do jednoho pytle, to dělá akorát pár zdejších diskutérů a extremisti, kteří vyhrožují tvůrcům :-)
Kerberos: Taky dobrá poznámka

23. duben 2010, 16:20
175 | Kerberos
Brkowycz:
Díkes:)

23. duben 2010, 16:22
176 | Kerberos
brkowycz:
Já měl taky tu čest pár muslimů poznat. Nezapomínej ale na důležitou věc, kterou je počet. Všude po Evropě to začínalo pár slušnejma přistěhovalcema, ale jakmile jejich počet začal příliš narůstat, začly problémy. Jak říká kámoš - čínská restaurace uprostřed města je příjemným kulturním zpestřením. Čínská čtvrť s vlastními zákony je problém.

23. duben 2010, 16:27
177 | daremes
Kerberos:
V zásadě souhlasím, ale není kritika jako kritika. V té hloupé formě se jedná o zásadní zobecňování. Radikální islamisté jsou sráči, to je snad jasný, ale takové to klasické nálepkování je blbost. "Muslimové jsou špína", tohle a tamto náboženství je blbost atd.? Navíc takové věci většinou - a to je skutečně skoro pravidlo - říká někdo, kdo nikdy (v tomto případě např.) muslima nepotkal, nikdy nehovořil s nikým, kdo hledá nějakou cestu třeba skrze islám.
Myslím, že s tolerancí a humanismem to zatím nikdo moc nepřehání. Rozhodně ne v našem světě, kde v širším měřítku hodnoty jako tolerance a humanismus nic neznamenají.
Být "ultra-liberální-douchebag" nebo alibistickej hipík je něco úplně jiného, než se hlásit k humanismu, toleranci atd...

Ateismus nemá žádné formy. Tím je tak primitivní. Je to jednoduché NE, Znamená to, že nic nad námi není. Odmítá víru v nějakou vyšší moc - např. v boha/Boha/bohy/mluvící chlupatou potvoru...
Možná jsi měl na mysli agnostiky, kteří tvrdí, že jednoduše nejsme schopni takové věci pojmout atd.
Navíc bychom si měli uvědomit, že i my pocházíme z více méně křesťanského světa, ze světa vystavěného na křesťanských základech, s původní křesťanskou kulturou...To že jsme většinou nevěřící s tím nemá nic společného.
Můj osobní postoj je, že by člověk měl být otevřený určitým možnostem. Srovnat si vše sám se sebou, protože otázka nějaké víry mi přijde moc intimní na to, aby se kvůli tomu musela zastřešovat církví a provozovat ve stádu. Na to abych se mohl stát např. zapřísáhlým ateistou jsem jednoduše málo zkušený a vzdělaný.
Inu, proti gustu...
Hlavně je důležité, aby byla prdel, ne?

23. duben 2010, 16:34
178 | Erathia knight
Pardon jestli se mýlím, ale začínám mít dojem že někteří se v tom už trochu ztrácí, a jelikož chtějí vypadat chytře, píšou napřeskáčku beze smyslu slova co tu někde zahlédli, např. to že jsem v příspěvku psal něco o xenofobii ještě neznamená že jí trpím/podporuju ji/jsem proti - a myslím, že zatím žádný příspěvek tady nepoukazoval na xenofoba, nebo islamofoba, ti co chtějí bombardovat atp. jsou prostě jen nasraní, čemuž se nelze divit.

Daremes-> a u tebe je obzvlášť vidět že rád děláš chytrýho, akrorát že se projevuješ jako dítě co se snaží vysvětlovat dospělým látku první třídy :)

Všichni muslimové určitě nejsou hrozba, spíš malá část, ale jsou to pořád lidi jako my, tudíž se nedělí jen na teroristy a na slušné a spořádané lidi, kdo chápe, chápe, kdo nechápe, nepochopí :)

23. duben 2010, 16:43
179 | Kerberos
Daremes:

Tak s tím prvním odstavcem se nakonec shodnem, jak to tak vidim. Ono je trošku problém v používání těch různých fóbií nebo ismů. Ono je pak těžký poznat, zda se člověk ohánějící se například rasismem hlásí spíše k tomu prvnímu nebo je to ten douchebag...

S ateismem sis ale docela naběhl. Je to trošku složitější. Tady je to dobře vysvětlený:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ateismus

Další věc je taková, že ač náboženství ve světě přineslo mnoho dobrého i zlého, tak samotná víra v Boha je spíše určitým argumentem pro ateisty, protože kdyby byl Bůh prokazatelný, nejednalo by se o víru, ale o vědění Boha. Samotná víra v Boha je tedy určitou formou důkazu jeho neexistence či silné subjektivity názoru věřícího...

Ale s koncem se shodnem totálně. Hlavní musí být prdel:)

23. duben 2010, 16:47
180 | Erathia knight
Daremes-> s tím posledním commentem ale z většiny souhlasím, jsem sice ateista, ale věřím že NĚCO co nejsme schopní plně chápat existuje, ale nevím co, a logicky to ani moc dobře vědět nemůžu :) otevřený určitým možnostem určitě jsem, ale musel bych mít důvod uvěřit, že něco existuje, ne jen záchvat a bláboly místního blázna o vidění (například) a líbí se mi, že rozděluješ víru/náboženství/církev, protože to je něco naprosto odlišného, víra je podle mě ku prospěchu, náboženství nemusí vadit, ale církev je už dle mě nástroj ke zlu, protože tam už dochází k centralizaci moci, a k moci se skoro vždycky dostane ten, kdo ji chce využít
23. duben 2010, 16:49
181 | Erathia knight
(ono kdyby neexistovali ti zamrdaní duchovní vůdci islámu, kteří manipulují s davy, terorismus by značně opadl, a strach ze zobrazování Mohameda taktéž - to je ta centralizace moci v praxi)
23. duben 2010, 16:53
182 | daremes
Každej děláme rádi chytrýho. Jak si chceš jinak z nudy honit ego? Jak sám správně říkáš, používám pojmy z "první třídy" a to je dobře, ne? Myslím, že i když to možná i přesto vypadá trochu zmateně, dá se z toho pochopit, co jsem měl na mysli. Jak sám říkáš: kdo chápe, chápe, kdo nechápe, nepochopí. Já tebe chápu a říkám, že říkáš v zásadě to, co si myslím i já (sice se jedná o stejně tisíckrát omleté triviální pistoje jako ty blbinky, které tvrdim zas já).
23. duben 2010, 16:57
183 | daremes
Erathia knight: přesně
23. duben 2010, 17:05
184 | Erathia knight
no, jsem rád že jsme se nakonec navzájem pochopili :) už jsem se začínal bát že tu uděláme trojici hádajících se internet-trollů jak naznačoval ShadoW .)
23. duben 2010, 17:12
185 | daremes
Kerberos: Díky za upozornění. Ale on opravdu ateismus nemá toho s agnosticismem moc společnýho. Budu si o tom muset něco najít. Nevím. On tenhle článek na wikipedii není zrovna supr: "Někteří lidé také definují ateismus jako stav bez náboženské víry, nebo přesvědčení o neprokázanosti existence Boha nebo bohů. V tomto pojetí ateismus zahrnuje i agnosticismus, skepticismus, pozitivismus a další myšlenkové směry." To je divný, ne?
Jdu si dát nějaké to pivko, pánové. Jsem hlavně zvědavý, co bude dál...

23. duben 2010, 18:07
186 | Kerberos
daremes:

Mě to divný nepřijde, on ten ateismus je tak nějak neznabožství, když to tak řeknu a to má holt různý formy. Hodně bude šířka pojmu "ateismus" asi způsobena i tím, že náboženství se projevuje všelijak a ve všemožných částech společnosti, takže je logické, že ten ateismus se taky projeví všelijak...

24. duben 2010, 01:00
187 | (O)fer
stranka revomuslims byla hacknuta a pod DDOS utokem chlapcu z 4chanu. vivat jim!
24. duben 2010, 16:41
188 | petmeister
Skrblík:

ne pouze jsem chtel ukazat lidem, ze s nima nekdo sdili jejich nazor a ze se k nemu muzou pridat na fb. jestli mas nejakej problem s kamaradama, tak me do toho netahej, nejaky si najdi a neobtezuje lidi

24. duben 2010, 16:52
189 | marklar
Já bych tam ukázal mohammada v otrocké kazajce s roubíkem v hubě a na vodítku by ho měl Strýček Sam, kterej by ho nutil čuchat k americkýmu dolaru. Myslíte , že je to urážlivé?
24. duben 2010, 17:23
190 | Erathia knight
hmmm...ani ne ,)
24. duben 2010, 20:08
191 | kravoblba
Erathia knight: Jak tak ctu tve prispevky, prijde mi, ze jsi jen normalni Mamlas, ktery sam nevi co keca. Hlavne ze ragujes na kazdy comment ostatnich a snazis se jim nacpat sve vlastni nazory, ktere jsou na urovni maleho ditete.
26. duben 2010, 13:22
192 | StormJ
Dostali jsme se už tak daleko že tolerujme i netoleranci...
02. květen 2010, 15:44
193 | knaw47
Však ten zkurvenej islám má na svědomí víc životů než Hitler a Htalin dohromady. Stačí se jenom podívat jak se chovají k ženskejm. je to daleko větší problém než sme si ochotní přiznat, stačí se podívat na youtube třb tady: http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
03. květen 2010, 19:42
194 | hooligan
islám je čistý zlo. a at si tady zkoušej stavet ty svý pojebaný mešity. nebo jim tam namaluju pejska a poserou se z toho :D

Tento článek byl archivován. Již k němu nelze přidávat další komentáře.

busy