| Pondělí, 16. listopad 2009, 10:04 | Napsal Kael |
S koncem třinácté sezóny možná přijde i konec světa. Čtrnáctý díl se totiž zřejmě inspiruje nejnovějším Emmerichovým blockbusterem 2012. South Park ale touto sérií samozřejmě nekončí a další epizody se dočkáme pravděpodobně zase příští rok v březnu. Kluci jsou nadšení, že stráví den v akvaparku, ale tam není všechno v pořádku. Stanou se tam věci, které signalizují, že se blíží konec světa. Cartman se snaží všechny varovat, ale nikdo ho neposlouchá. Katastrofa brzy udeří a klukům jde o život. Co by se v aquaparku mohlo stát, spíše než upoutávka naznačuje název epizody (Moč).
Komentáře (145)16. listopad 2009, 08:31 1 | KN1Fe
Posledné časti sérií bývajú vždy najlepšie, väčšinou. Snáď tomu bude aj teraz tak.
16. listopad 2009, 09:34 3 | No man
rofl oni su jaky dementi 1 seria a rok prestaka? tak stratia na popularite este viac
16. listopad 2009, 09:47 4 | Miňo
no diel vyzera dobre ale ubija ma predstava ze na dalsiu sezonu budeme tak dlho cakat
16. listopad 2009, 09:57 5 | ShadoW
No man: Ne, to co píšeš je nesmysl. Příští rok začíná za měsíc a půl, ne za rok.
16. listopad 2009, 10:17 6 | Vontorman
Ke všemu minimálně čtyř měsíční přestávka je mezi každou sérií, každého amerického seriálu.
16. listopad 2009, 10:35 8 | nuda
Já myslel že v South Parku je pořád zima. A oni jedou do Aqua Parku.
16. listopad 2009, 10:52 9 | ShadoW
nuda: Viz Summer Sucks. Mimochodem v předminulé epizodě byli na začátku taky v jakémsi zábavním parku s delfíny a kosatkami.
16. listopad 2009, 12:36 10 | Screw-you-san
Jak z upoutávky že jedou do Acquaparku a názvu Pee poznáte o co v tom díle jde??Já bych z toho usoudila že Cartman bude bojovat proti močení do bazénu
16. listopad 2009, 12:51 11 | marwin836
Já to tušil že 2012 bude v SOUTH PARKU, ale čekal jsem to spíše v roce 2012 :D
16. listopad 2009, 13:11 12 | Vontorman
Screw-you-san: Na southparstudios.com je tento malý "plot" uveden ;)
16. listopad 2009, 14:53 13 | Werc
nuda: v zime se do aqua parku nesmi ? prober se v zime se prave jezdi do aqua parku dik.
16. listopad 2009, 17:20 15 | Nikki
Hurááááá !!!! Už sa teším na nové epizody !!!!! Také jsem o South Parku psala na mém blogu - www.nikkiweb.blog.cz
16. listopad 2009, 19:20 16 | Erathia knight
abych to uvedl na pravou míru, v South Parku je zima 11 měsíců jestli si dobře pamatuju :P
17. listopad 2009, 06:41 17 | Amp
South park jde nahoru, serii od serie je lepší a lepší. Už ted se nemůžu dočkat s čím příjdou v březnu :)
17. listopad 2009, 10:04 18 | muliku
Nechapu lidi co pisou, ze posledni dobou je South Park o hovne, protoze je porad o politice atd.. Lidi, pochopte, ze kdyz Parker a Stone zacinali, bylo jim nejakych 28 let a ted jim je 40 let. Tak je logicke ze je zajmaji jine veci nez zamlada. At chcete nebo ne, v tomhle veku vetsina lidi zacina resit politicke a spoecenske deni kolem sebe.
17. listopad 2009, 21:22 19 | Tao Quit
Těšim se! Hodně se těším, tohle bude jízda.. Pauza sucks samozřejmě, to zas budou noci projíždění starých dílů z celé série..
muliku: Jo no,ale podle mě by měli pít víc sirupu proti kašli jako v tý epizodě s tv novinami :)) 17. listopad 2009, 21:44 20 | DaHaKiN
je pravda ze niektore diely su nahovno a obzvlast tie o politike.... ale south park sa snazi poukazat v kazdom jednom diely na kazdodenne problemy sveta...
18. listopad 2009, 11:03 22 | Vontorman
South Park není pro děti, není to něco jako Simpsonovi!!! Dospělí, by se nechtěli dívat na díly typu, Eric hledá konvičku a Stan neumí domácí úkoly. Jelikož je toto seriál pro dospělé, tak se tvůrci, rovněž dospělí, snáží dát lidem pro které je seriál určen to co chtějí! To co každého sere, tedy politiku, globální problémy ats. Pochopte to, a jestli tu je někdo třeba desetiletý, tak ať táhne, protože tomu to typu vysílání nemůže rozumět. Ještě jednou tedy: South Park není pro děti! NEJSOU to simpsonovi!!!
18. listopad 2009, 12:06 24 | myst3ry
Já s ním docela souhlásím. Líbí se mi, že SP se s nikým a s ničím nesere...
18. listopad 2009, 13:07 26 | Míša
Vontorman ma pravdu btw samozrejme ze prestavka sux ale tak je to u kazdych americkych serialu a podle me je south park velice popularni v americe pouze v evrope neni tolik propagovan proto neni tak popularni
18. listopad 2009, 14:31 29 | DJ Domm
vontorman me je 10 a nevydel jsem jedinej dil ktery bych nechapal, blbce
18. listopad 2009, 14:36 30 | Vontorman
když tomu všichni tak báječně rozumíte a chápete, tak proč si furt stěžujete, že ty nové díly nemaj šťávu?
18. listopad 2009, 15:12 31 | Aremy
prosím nevíte někdo jak se jmenuje díl kde Wendy chce sbít Cartmana ??
18. listopad 2009, 15:43 33 | Kaen McRyan
Nechci spamovat, ale nema soucastna anketa snad nejvice hlasovani?
18. listopad 2009, 18:23 35 | Iceies
Jako SP mě furt baví i ty novější díly...akorát je rozdíl v tom , že SP už není taková stará klasika jako předtím když šlo jenom o komplikované příběhy a absolutní smyšlenosti :D ale teď skoro každý díl na něco navazuje nb něco paroduje takže musíte mít nějaký všeobecný přehled co se tady prostě v tom našem světě děje.
18. listopad 2009, 19:09 36 | ShaDoW
Hele nevíte někdo jak by jsem mohl napsat trey parkerovy a mattu stoneovy ?
protože tyhle díly sou na hovno prdel by byla kdyby kluci začali masturbovat a pak by chtěli sex po holkách xD 18. listopad 2009, 19:32 37 | malosz
at se ti starici klidne zajimaji o politiku ale netahaji to do south parku, ani jeden z nich se me nezeptal jestli muze zkurvit muj oblibeny serial
18. listopad 2009, 19:54 38 | Mr.Garrison
Podla mna najlepšia čast z tejto serie bola jak sa Chalani pridali k somalcom a spievali johoho :D
18. listopad 2009, 19:55 39 | rob
mam dotaz :
na http://www.southparkstudios.com/ je season finale za 1h a 5min a tady je ze dil vijde za 7h a 5min , ktere je tedy dobre?? :) 18. listopad 2009, 20:33 40 | ShadoW
rob: Toho si nevšímej, do toho odpočítávadla na oficiálním webu není započítaný časový posun, správně to máme my.
18. listopad 2009, 20:41 41 | TwoR
ShaDoW: Tak to jsem proti, to podle me do SP nepatri. To jak jsou kluci fyzicky nevyspeli podle me kontrastuje s jejich sprostou mluvou a umocnuje kulturni odkazy a veci na ktere narazi. Stejne jako Meggie v Simpsonech neprestane cucat dudlik, Stan nebude ojizdet Wendy. Tak to podle me je :)
18. listopad 2009, 20:50 42 | rob
ShadoW: nejak se mi to nezda, nejsem zadny fyzik jen blby elektrotechnik , ale nema casovy posun vliv na to ze pouze v jinem casti sveta je jiny cas nez jinde ale cas tam plyne stejne tak ze to znamena ze kdyz se to tam bude vysilat za 10min tak tady se to bude vysilat tez za 10min pouze s tim rozdilem ze tu bude jiny cas a tam taky ??
18. listopad 2009, 21:26 43 | Kaen McRyan
2 rob:
to mas pravdu. ale aby to pocitadlo ukazalo, za JAK DLOUHO se neco stane, tak potrebuje vedet, kolik je zrovna hodin. zjisti, kolik hodin ukazuje tvuj os, ale nekoukne se, z jake zeme jsi. 18. listopad 2009, 21:31 44 | Kaen McRyan
add:
Ted se ukazuje 0h 0m 0s, jelikoz jsem prekrocili 22.00, takze si jejich odpocitavadlo mysli, ze se dil pred chvilkou zacal vysilat. A pritom muze byt klidne v americe tech 17.30, ale toho nezajima, mrkne na tvuj cas, ale ne na svetovej cas, coz je u nas ten nas - 1 hodina (letni jsou + 2). 18. listopad 2009, 21:35 45 | rob
Kaen McRyan: uz to vidim , prvne sem mel za to ze ten cas berou z mista servru a ne z OS navstevnika , po testu sem zjistil ze to tak je :D omlouvm se za blby dotaz :D
18. listopad 2009, 21:37 46 | Kaen McRyan
To nic, zezacatku jsem taky premyslel, cim to, ze se ukazuje 0 0 0 a ja to marne hledam ke skouknuti.
19. listopad 2009, 03:01 50 | Zkurvenystranky
Hej kastani, mate nekdo odkaz kde stahnu ten novej dil a titulky? tady to bude az tak zitra pozitri
19. listopad 2009, 03:10 54 | Kaen McRyan
Si uz delaj srandu, ze by prece jen ten odpocet nefungoval tak jak mel a nekdo pri programovani se sekl o casove pasmo?
2 Zkurvenystranky: se koukni na stranku vyrobcu sp, tam to je/bude na skouksnuti pred 8/za X minut. A titulky rychleji nez tady nesezenes. 19. listopad 2009, 03:11 55 | Zkurvenystranky
Cili, pokud to chci videt jeste dneska musim ozivit svou pokrolicou anglictinu jo
? 19. listopad 2009, 03:18 56 | Kaen McRyan
Pokud myslis dneska, jako den, ktery zacina vstavanim a konci spankem, tak ano.
Pokud myslis dneska, den ktery zacina 0 hodinou ranni a 12 hodinou vecerni, tak nemusis. Jelikoz uz "dneska" budou k dispozici titulky. 19. listopad 2009, 03:31 57 | Kaen McRyan
Za predpokladu, ze se jedna jen o jedno-hodinove seknuti, tak za dalsich 30 minut konecne bude k dispozici.
Nebo jeste me napada jedna varianta: Aby sps.com nenicilo sledovanost daneho tv kanalu, ktery sp zrovna pred 30 minutama dany dil vysilal, tak se epizoda zpristupnionline az nekolik minut po te, co skoncil v televizi? Does it make any sence? 19. listopad 2009, 03:49 58 | Kaen McRyan
Takze za predpokladu, ze odpocitavani bylo v poradku, tak by melo sedet nasledujici tvrzeni:
SP "mel" zacit v 10P, coz odpovida 22. V momente, kdyz odpocitavadlo dopocitalo odpocet, bylo u nas presne 4. Coz by znamenalo, ze casovy posun mezi temito casovymi urovnemi je 6 hodin, neboli rovnych 90°. Neboli pomoci tohoto tvzeni muzeme rici, ze oblast, ve ktere se mel SP v tu danou dobu vysilat, se nachazi v casovem pasme GMT-5. Pokud je toto me tvrzeni spravne, muzeme tedy povazovat, ze odpocitavadlo na teto strance funguje a je naprogramovano dobre... a ja se muzu v klidu zastrelit, ze jsem vydrzel tak dlouho vzhuru pro nic. 19. listopad 2009, 03:53 59 | Kaen McRyan
Tak me napada, Amerika je docela siroka, nevi aspon nekdo, jake casove pasmo pro ni vlastne plati?
19. listopad 2009, 04:22 60 | Kaen McRyan
20 minut po dalsi cele hodine... Uz si zacinam myslet, ze je to osud, mozna me buh jenom skousi ci jsem dostal od sps.com ban na ip adresu, ze jsem jim pretezoval linky. Vi nekdo v jakou dobu se to vlastne na sps.com zpristupnuje?
19. listopad 2009, 05:03 61 | Kaen McRyan
2 hodiny po odpocetu a nic? si uz ze me nekdo dela srandu...
19. listopad 2009, 05:51 62 | Kaen McRyan
Skoro 7 hodin rano. Na sps.com nic noveho k videni, nastesti torrenty nezklamaly...
Jsem nevedek, ze lidi v Benatkach jsou takovi chudaci. 19. listopad 2009, 10:55 66 | ShadoW
Kaen McRyan: Díky za otestování našeho odpočítávadla, ale bylo to celkem zbytečné, časové zóny jsou celkem jednoduché k pochopení. Když se podíváš třeba na TV.com, tak tam je napsané, že se South Park vysílá v deset večer východoamerického času. Východoamerický čas je GMT -5, což znamená, že mají o šest hodin méně než my, protože my jsme GMT +1. Přechod letní/zimní čas se samozřejmě zanedbává, protože Američané používají stejný systém jako my.
A co se týče zveřejnění epizody na webu South Park Studios, tak nikdo netvrdil, že to tam dávají ke zhlédnutí hned. 19. listopad 2009, 12:19 67 | shade
pane bože, to bol humus...nebolo to vtipné, ako mohlo byť, ale nejaký účinok to malo- už nikdy nevkročím do bazéna...chudák Kyle, skoro som sa povracal s ním. Škoda len toho nevyužitého potenciálu.
19. listopad 2009, 13:25 68 | Miňo
o na niecom som sa zasmial ale celkovo tento diel nebol nic moc asi taky slabsi priemer tejto sezony ............... ach boze zasa to hrozne cakanie snad aspon 14 sezona bude lepsia
19. listopad 2009, 13:34 69 | Selaf
no to byl díl... Průměrnej, ale bylo mi to skoro na zvracení... Z Cartmana mohli vytřískat mnohem víc.
19. listopad 2009, 14:35 70 | jorino96
Je mi líto že je po další serii.Teším se na nový rok.Doufám že ani 14.serie nesklame :)
19. listopad 2009, 14:51 71 | Iwko
v 21:35 ked general vravi ze musia jest banany, vzadu stoji s bananom v ruke a slnecnych okuliaroch mimozemstran. BTW hnusny diel :D
19. listopad 2009, 15:45 73 | matusy
úplne o ničom... stálo to za hovno ako celá táto séria... obsrať už celý south park.... tie ich politické narážky a ja neviem paródie sú k hovnu... jediné čo bolo zábavné bola ta demencia toho seriálu.. a to sa úplne stratilo... 0 bodov... south park skončil... aspon u mna
19. listopad 2009, 16:04 76 | Kaen McRyan
Jednou kdysi davno mi jeden chytry clovek rekl, at si stanovim priority.
...ted jsem vstal a musim rict, ze dil nebyl spatnej. Kdyz rikate, ze dil byl nechutnej, me se libil. Opice a banany, necekal jsem ze to bude tak blby, ale sranda to byla. Ma nekdo z vas teorii, proc Kennymu nikdy neni videt do obliceje? 2 ShadoW: Kdyz tu par dni v kuse lezis v postali s chripkou, taky zmagoris jako ja :D 2 matusy: Ale nedelej, vsadim se ze pred dalsim dilem budes d=nadrzenej jako my vsichni ostatni. 19. listopad 2009, 16:05 77 | Feeder
já to nechápu - dyt je jasný že se každej díl někomu líbí a někomu ne a to, že má někdo na ten kterej díl, serii nebo celej seriál jinej názor eště neznamená, že ten svůj názor nemá právo vyslovit
Čeho se docílí tim, že se višchni odpůrcí tý který epizody pošlou do prdele? Proč máte všichni potřebu vnucovat ostatním svůj "jedinej správnej pohled" na ten kterej díl a zesměšnovat a vosírat všechny, co nesouhlasí? Nechci samozřejmě házet všecky do jednoho pytle - diskutuje tady spousta rozumných lidí s mín nebo víc zajímavýma názorama, ale všichni, který se chovaj jako ubožáci, to všem akorát otráví... 19. listopad 2009, 17:24 80 | Smrťák
Rofl episoda Nechápu proč čekáte na překlad, když jim de rozumět dobře
19. listopad 2009, 17:29 81 | soson
nemohli by ste povedat kedy to asi vide?
btw posledne epizody boli dobre neviem co jebete. 19. listopad 2009, 17:31 82 | SirTomik
Pro všechny kritiky tohoto seriálu....
Vaše kritika většinou pramení jen z toho,že toho půlku nepochopíte...dle mého je tento seriál absolutní vrchol humoru a to pro dospělé a něčeho znalé lidi...bohužel se na něj dívá i náctiletá menšina(či většina),která to prostě nepochopí!!!! A byla zde i jedna narážka,že je ten seriál moc "americkej"...no k tomu bych jen dodal,že on opravdu americkej je :-D jinak pro všechny co makaj na tomto webu skládám obrovskou poklonu!!!!! Jo a jěště se mi taky líbila jedna krritika jak Cartmen neměl zapojenej XBOX v TV...věřte,že ani tohle není v SP důležité a je jen usměvné čeho si dokážete všimnout...já většinou pro slzy a držení se za břicho tohle nezvládám!!!!! A například při díle MAKE LOVE,NO WARCRAFT jsem neměl daleko k neudržení moči a to na to věk zatím nemám!!! 19. listopad 2009, 17:46 83 | Screw-you-san
Smrťák : No možná proto,že sice je jim rozumět dost dobře,ale stejně ne tolik jako když si přečteš ty titulky----spusta vtipů ti pak unikne-Já se třeba koukám nejdřív v aj a pak když to je přeložený tak to zkouknou ještě jednou
19. listopad 2009, 17:49 84 | ShadoW
Smrťák: Protože anglicky umí jenom 24 % Čechů (a nevím, kolik z nich umí natolik, aby se mohli dívat na seriál v originálu). Ty jim možná rozumíš skvěle, což tě šlechtí, ale jiní s tím mají problémy.
19. listopad 2009, 17:59 85 | Hamo
uplne super diel :D 8/10
inak ako vam to niektorych mohlo prist nechutne?:D sak to bolo uplne slabe :D 19. listopad 2009, 18:23 88 | Banny
U mna boli Simsonovci na jednicke kym som nezacal pozerat South Park. South Park je uz vrcholom humoru. Preto ho vela ludi uvrhuje lebo tam dost casto je pocus neslusne slova. Ale tak odmysliac si ich asi najlepsi komedialny kresleny serial. A urcite iba v ORIGINALNOM ZNENI. Tie dabingy a zvuky sa proste nedaju napodobnit (Cartman, Timmy...)
19. listopad 2009, 18:26 89 | stz
SirTomik: Ja mam tento serial hodne rad, ale nekdy to je opravdu slabsi, takove rozumovani ze ten komu se to nelibi tak ze to nechape povazuju za kravinu
19. listopad 2009, 18:33 90 | IrushiNo
SirTomik: další co se cítí DOSPĚLÝ, protože pochopil pár posledních vtipů. MY to chápeme. Nám to jen nepřijde vtipné. Tenhle díl byl debilní. Ten minulý stál za hovno. Pět před ním bylo naprosto o ničem. Píejč mě rozesmálo, ale tim to končí. Tohle už dlouho neni SouthPark.
19. listopad 2009, 19:13 91 | loipyk5
SirTomik ma pravdu....ja teda nwm jsem nactilety chodim na ucnak vejsku nemam nic ale ty vtipy chapu ....no ono totiz i simpsonovi se rapidne zmenily...uz to tky neni vtip za vtipem....vspomente si treba na fatbear jak cartman jede do somalska delat pirate aby ste se tomu zasmali tk musite sledovat deni ve svete!!!!A to same podle me plati u tohodle dilu i u toho predchoziho !
19. listopad 2009, 19:27 92 | Kaen McRyan
Ted mam takovou malou otazecku pro vsechny. Mam ji v hlave uz docela dlouho, ale chtel jsem pockat az na konec rady.
Obal pro 13. serii se blizi a stale si nemuzu tak nejak predstavit, co bude na hrbete. 12 serii a film dal dohromady pekny obrazek, celou sbirku mam v policce, kde se pysni na kazdeho kdo k nam prijde. Ale jak se bude prezentovat 13ctka? 19. listopad 2009, 19:30 93 | shade
IrushiNo: choď sa niekam zahrabať...povedz mi ktorý iný seriál reagujúci na skutočné dianie vo svete je lepší ako SP? Family Guy? Ten už je len založený na vysmievaní a nikoho to nezaujíma. Simpsonovci? Tam zasa nenájdeš vtip.
A tvoj "nevyvrátiteľný" argument o tom, že všetci tomu rozumejú, len sa im to nepáči je tiež postavený na hlavu. Povedz mi, ktorý 15- ročný chlapec vie, aká je situácia vo Fox news? Ako si to potom môže spojiť s minulým dielom? Pre mňa je South Park proste perfektná satira- reaguje takmer v momente a trefne. Kto tvrdí, že South Park začal moralizovať až teraz a aj politiku priviedol až teraz, nech si znovu pustí staré časti. Zistí, že takýmto štýlom sa robí seriál už 10 rokov. 19. listopad 2009, 19:31 94 | Vontorman
No já bych tam dal Butterse nebo Timmyho, protože ještě budou obaly pro 13,14 a 15 serii
19. listopad 2009, 19:35 95 | Kaen McRyan
2 IrushiNo:
Ja se SirTomikem souhlasim. Muzem provest malej testik. Jedna se o video, scenka okopirovana ze Scary Movie, ale to neni dulezite. 99% lidi co to skouknou se urcite zasmeji, ale pouze ti co POCHOPI KONEC A ZAPLETKU, tem se bude libit a mozna si ho pridaj do oblibenych ci co ja vim. (budete potrebovat znalost anglictiny, aby jste pochopily smysl eleho vtipu) http://www.youtube.com/watch?v=Qq8Uc5BFogE 19. listopad 2009, 19:46 96 | Kaen McRyan
K tem obalum:
Pokud si to propocitate, tak zjistite, ze na postavicku staci presne 3 obaly dvd, az na cartmana, kery zabira i hrbet dvd s filmem. Takze pokud Vontorman ma pravdu, a novy obal prijde i s novou postavickou, budto butters nebo kdokoli jiny, tak se jiste mame na co tesit. Zbyvaji nam 2 serie a obal ze soucasne odvysilane. Coz je akorat na novou postavicku. Musime vsak vzit v potaz, ze postavicka nesmi byt tlusta, ci jinak rozsirujici svuj obrys, treba Jimmyho berle. 19. listopad 2009, 19:48 97 | SirTomik
Fajn reakce... na dospělého si nehraju,takže když SP běžel na Nově,tak jsem se mamky nemusel dovolovat....vtip pochopí každej...jenže ono v tomto seriálu jde o to pochopit i vtipy skryté a naražky,které nejsou vysloveny...a těch je v SP tolik jako KFC in the USA :-)) nic proti mladejm,ale jednou si pustíte SP třeba ve 30 a budete čumět čemu se budete smát!!!
19. listopad 2009, 20:29 101 | IrushiNo
Kaen McRyan - Ne, asi jsem se spatne vyjádřil. Vy v tom hledáte uplne neco jinýho než já. Vám stačí v tom hledat laciné násilné vtipy na současnou situaci a smát se jim. Já v tom hledam originální vtipy a zápletky co nejsou lehce okopírované z cnn a jejich vize ameriky. Jak dlouho už south park nepřišel s něčím OPRAVDU originálním, jako třeba že Knihovník pojízdné knihovny šukal slepice aby naučil policajta číst? Ta epizoda nealarmovala společnost skutečností, že policie je negramotná (to v tom ale podle všeho vy hledáte a vidíte), pouze si z toho udělalali prdel. Nikoho nezačla zajímat úroven vzdělanosti u policie, všichni to pochopili a zasmáli se ty sileny zapletce. To mi na SP chybí, ten uz se jen podívaj na zprávy, vezmou si fakt a vymyslí na to slovní hříčku. Vy si pak myslíte, že sledujete zprávy a buhvijak proto nejste dospělí a chápaví vuci dění v seriálu. Máš pravdu: nic jako south park, a bohuzel uz vubec jako ten stary, na svete neni.
19. listopad 2009, 20:32 102 | IrushiNo
Už to mam: berete se moc vážně. Někdy stačí i laciné vtipy, nechápu čím přibere sp na ceně, když bude odted jen skrývat laciné parodie na současné události do násilných scén s mrtvými delfíny, chcankami v bazénu a hovny na sedadlech motoristů.
19. listopad 2009, 20:43 103 | ShadoW
Kaen McRyan: Ten odkaz není původně ze Scary Movie, ale byla to reklama na Budwaiser, která běžela tak před deseti roky. Úplně jsem na to mezitím zapomněl, díky za připomenutí.
MND psal, že ty obaly má vymyšlené, nevím, jestli bude přidávat další postavičky, ale věřím mu, že nebude problém dál pokračovat. 19. listopad 2009, 20:56 104 | Kaen McRyan
Tak zde mate ten Budweiser. Diky ShadoW, jinak bych o nem nevedel:
http://www.youtube.com/watch?v=W16qzZ7J5YQ A tady jeste ta scenka ze Scary movie. Je jedno jaka verze je puvodni, sranda je sranda: http://www.youtube.com/watch?v=41RFw9aqIxM 19. listopad 2009, 21:04 105 | one-real-mike
IrushiNo: Konec filozofování. Tohle je podle mně nejlepší díl druhý poloviny 13. sezóny. Jestli ti vadí South Park v dnešní podobě, tak se jenom divim, žes ho nevysadil už v dobách 6. sezóny, která dnešní styl nastartovala.
19. listopad 2009, 21:10 106 | Zixi
paradna cast aj ked trosku nechutna jak kyle musel vypit ten moc :p
19. listopad 2009, 21:20 107 | Kaen McRyan
2 IrushiNo:
Stale to neni ono. Nevim jak SirTomik, ale ja to vazne neberu. Mozna jo a ani o tom nevim. Jsem zastance myslesnky, ze na SP se muze koukat kazdy. Ne vsak kazdy pochopi politicke vtipy nebo scenky ukazujici na urcite deni ve svete. V kazdem dile SP je nekolik desitek vtipu a neni zas dulezity, aby divak vsechny pochopil. Jen chci rict, ze v nekolika dilech SP zrovna tyhle "narazky" na okoli, i kdyz obtiznejsi na pochopeni, dodaji celemu vtipu ci scene ten pravej smrnc. (s s hackem). Ja mam osobne humor rad skoro kazdeho tipu, nejvice vsak cernej humor. A treba epizoda kdy "Knihovník pojízdné knihovny šukal slepice aby naučil policajta číst" se mi libila taktez. .... Po nekolika minutovem premysleni a znova procteni co jsem vlastne napsal a co jsi napsal ty, uz asi muzu rict, ze to tak nejak zacinam chapat. Takze plne souhlasim co jsi napsal, o tom ze mi staci lacinej vtip atd. je to pravda, ale i kdyz vtip neni originalni, tak me staci a v SP se i zasmeju, nejsem moc narocnej divak jak se tak koukam. Ale to ze SP beru moc vazne nesouhlasim, spis jak jsem rekl, nejsem narocnej co se tyce SP, proto se mi libi snad vsechny dily SP a vzdy se na nejaky kouknu znova. Tahle mala hadka je kvuli nasi ruznorodneho smyslu vtipu. Ty hledas originalitu a dobrej vtip, me staci cokoli. A kazdej clovek ma jiny smysl pro humor, takze s tim nic asi neudelame. 19. listopad 2009, 21:25 108 | Kaen McRyan
Ta hadka zacala tim, ze nekdo rika, ze dil je super a nekdo, ze dil stal za velky *****. A kvuli tomu, ze se kazdemu libi neco jinyho, tak s tim nic udelat nemuzeme. Ale i tak se kazdy u SP alespon trochu zasmeje.
19. listopad 2009, 21:33 110 | Lukaz
Ten konec mě totálně rozsekal :-D Jinak když se tu tak bavíte, mě se líbí každý díl a nejsou všechny díly o tom aby se tam člověk zasmál. jde o to pochopit ty problémy atd
19. listopad 2009, 21:41 111 | eratni
Mně se náhodou tenhle líbil, nejdřív klasická southparková naivita s chcaním na opice a pak takový to řešení problémů s chcaním do bazénu a nemytí rukou po záchodě a pak třeba ještě cartmanova paranoia a obvyklý rasismus :-) bylo to fajn a teď bude dlouuuuuhá pauza :-(
19. listopad 2009, 21:57 114 | Kaen McRyan
Nez se priste zeptam na detaily, tak si radeji proctu na foru topic o dane epizode. ShadoW ma dobry oko.
19. listopad 2009, 22:21 116 | Neworder
to matusy. Nikto ti nazor nebere ale je to na ústav, ked sa ti nepáči celá seria a este mas chut ju dodivat celu a potom na FAN(fanúšikovskej) stranke sp kritizovat. To ako keby som alergický na arasidy a stale ich jem a vsade kde chodím ich kritizujem a nebávidím kazdeho kto ich pouziva pri pečení. A obligátna narázkana vek: Ked budes starší tak pochopís
19. listopad 2009, 22:29 117 | Banny
to Kaen McRyan: Presne tak. Ked bol ten zaber na poziarnikov hned som si pomyslel, ze to je Kurt Russell. Ale bol asi iba v jednom zabere ak sa nemylim.
20. listopad 2009, 01:46 119 | Selaf
Hele to s tim, ze kdo je mlady, to nepochopi, je blbost. Je mi 15 a jsem si naprosto jist, ze chapu 95% vsech vtipu.
20. listopad 2009, 02:21 120 | Erathia knight
SirTomik -> dost možná máš pravdu, a dost možná že je to právě naopak, je možné že jsi prostě tenkrát pár věcí nepochopil a logicky předpokládáš že to nepochopí ani další lidé ve tvém věku, což ale nemusí nutně být pravdu a proto bys to radši neměl komentovat protože se tak může stát že právě ti inteligentnější co to pochopí si budou myslet že jsi blbec a ti co to nepochopili tě budou obdivovat
myslím že tenhle díl byl super a to že to byla parodie na film mi nijak zvlášť neva, snad jen že v budoucnosti si nevzpomenu čeho se to týkalo :P a IrushiNo, vážně si nemyslím že vtipy tohohle rázu je kdovíjak složitý pochopit, natož že jsou málo pošahaný...nevím, to chcaní mi prostě nepřijde míň pošahaný než knihovník mrdající slepice, asi jsem divnej no a co se týká Family Guye, je to dobrá sranda, pravda že si dělá z celebrit srandu, ale přes to se snad nějak přenesu :P spíš mi na něm vadí že velká část vtipů není tolik vtipná pro neameričany, protože odkazuje na dění v USA 20. listopad 2009, 03:27 121 | IrushiNo
Já si taky nemyslim že je složitý to pochopit. Nikdy jsem to ani netvrdil. Ale že se zatopí akvapark močí a cartman si myslí že přežil jako jedinej s bandou hispánců je opravdu o ničem. Když tehdy přijel cartman na tříkolce v uniformě a zmlátil mckormickovi během vyprávění o svojí práci, byla to větší prdel.
20. listopad 2009, 07:24 122 | matusy
Neworder: tak zas uplne hrozne to nieje... inak by som to už davno nekukal... len som chcel vyjadriť to čo tu už bolo aj tak x krát napísané a to že to stratilo tú onú... debilitu..
20. listopad 2009, 07:41 124 | SirTomik
Erathia knight...jaj...to jsem si naběhnul:-)))) i když jsem nepsal,že jsem to na začátku nechápal,tak jsem z toho obviněn..neprávem...směju se u SP už od anální sondy,takže v tom problém není!!! Jen jsem tu reagoval na několik příspěvků,které mě utvrzujou v tom,že ne všichni chápou,že tohle není dílko od Pixaru..na druhou stranu tu je konečně pořádná diskuse s řadou kvalitních příspěvků :-D jsme všichni příznivci tohoto báječného serialu at už ho chápeme jakkoliv...kurva drát píšu jak nějakej starej uchyl :-D
20. listopad 2009, 11:30 125 | marklar
Další trapnej díl.
Southpark jako seriál balancuje mezi trapností a zajímavým černým humorem. Bohužel 2/3 13 řady jsou trapárny s naprosto lacinými vtipy jako by je generovali úchylný kapusťnáci. Holt autorům dochází nápady. IrushiNo Ve většině s tebou souhlasim. Jsou , ale i výborné díly , které reagují na současnot jako např. díl o 11 září nebo ten o globálním oteplování. Autoři by měli hlavně vymýšlet nové příběhy a do nich třeba dávat odkazy na současnost , ale ne kompletně to postavit na nějaký události. To potom je všechno takový nucený v tom díle a i postavy se nechovají podle svých charakterů jen , aby naplnili účel. Kaen McRyan Bohužel mi videa co jsi posílal nepřipadají vtipná ale totálně trapná(stejně jako scary movie). A v southparku ty tvoje narážky na okolí jsou tak zřejmý , že by je pochopil i domorodý kmen z afriky, který dosud nebyl poznamenán civilizací. Nejde o to kolik narážek na okolí tam je , ale jak jsou do příběhu napasovaný. Tyhle díly , jako tenhle konkrétní a ten s motorkářema jsou takový sračky, že budu hledat konkurenci hodně dlouho než najdu něco stejně trapnýho a naprosto ubohýho. 20. listopad 2009, 12:38 126 | IrushiNo
marklar: přesně jsi to vyjádřil, ale i mě se z řad 6-10 uplne všechny díly líbí. Až díly asi z poloviny 12 serie mě přestaly bavit. A i v té poslední byly dobre díly, třeba Eat Pray Queef nebo pinewood derby,možná taky proto, že se v nich žádné současné dění nerozebírá.
20. listopad 2009, 12:44 128 | Screw-you-san
Nechápu hádky o tom,která věková skupina South Park chápe a která ne-Tohle není o věku,ale o smyslu pro humor..mně je 15,chodím na gymnázium(obor italština) a South Park chápu dokonale stejně jako muj táta,kterýmu je přes 40.A to,že poslední díly nejsou takový jako bývaly...co byste chtěli??Těch dílů je strašně moc,nemůžou být pořád o tom samém a pořád stejné.Prostě to chce změnu.Jestli se vám už South Park nelíbí,tk na něj nekoukejte,myslete si svoje,ale neserte tim ty(třeba mně) co ho pořád mají rádi!
20. listopad 2009, 14:39 129 | muliku
Dobrej dil :) krasny zavrseni 13. serie. Opet se ukazalo jakej je Cartman xenofob a byl tam i Randy. Takze nemam co vytknout
20. listopad 2009, 15:43 130 | Sjupik
Po pravdě sem se u tohohle dílu zasmál, ale jenom když Cartman řekl že je doktor, aby vypadal důležitě. :D ...jo a písnička o menšinách byla taky dobrá. Jinak hodně slabej díl, ale není každej den posvícení.
20. listopad 2009, 16:09 131 | Obelix
Chachá, tak do mě. Já se bavil výborně, písnička byla výborná jako celá Cartmanova linka. Opice taky neměly chybu a celkově mi to přijde jako parádní season finale.
20. listopad 2009, 19:34 132 | opicka3773
viac diel na zamyslenie ako na smiatie. teda aspon pre mna.
21. listopad 2009, 07:06 134 | mike
opicka3773 má rozhodně pravdu... podle mě to taky mělo hlubší podtext...ale cartman mě rozsekával s tim jak furt mluvil o tom, že ve 2012 budou na světě jenom samé menšiny... :D
21. listopad 2009, 10:50 135 | fightstar
no podla mna ten diel bol vyborny, smial som sa cely cas :)...z tych epizod, co vysli po tej prestavke sa mi najviac pacil tento a to, kde mal Butters pusinkovu spolocnost :D...v 12-tej a 13-tej serii su niektore diely co mi menej sadli, ale ked to porovnam s inymi animovanymi serialmi, tak South Park je stale the best a to s obrovskym naskokom :P...a som rad, ze este budu minimalne dalsie dve serie :)
21. listopad 2009, 13:15 137 | Eric Rudý Rusák Cartman
Super dííl !!!! xD i když sem čekal trochu něco jinýho.
21. listopad 2009, 23:52 138 | Uzivatel
Málem jsem se z teho pozvracel.... :-D South Park je na tom jako kdysi M.A.S.H., půlka postav je pryč nebo je vyskytují sporadicky (Mefisto, Chef a jeho familaj, knihovník, řidička autobusu......) a humor prvních sérii nahradilo moralizování a tyranie slz. Tady to není tak hrozný, vyloženě špatný díl není, ale autoři měli by si měli dát pauzu, tak na rok.... A dělat na něčem jiným. TEAM AMERIICÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ STRIKES BACK!!!!!!! :-D
22. listopad 2009, 09:20 139 | RunNinStA
Tak knihovnik nebol moc zaujimavy, Chef bol super ale toho uz nikdo nenahradi, řidička autobusu, fajn ale ta je mrtvá :D a Mefisto, kde je sakra Mefisto? Sak si nepametam ze by umrel, on bol super aj s tym malym opičákem, toho by som este chcel vidiet...napiste im do USA ze chceme Mefista, teda ked neumrel, ked hej tak kde? Nech si to pozrem...
22. listopad 2009, 10:29 140 | myst3ry
Mefisto neumrel, naposled byl v dile 13x04 - Eat, Pray, Queef v te posledni pisnicce v case 20:44 :))
23. listopad 2009, 00:12 141 | IrushiNo
To by me zajímalo co tam asi tak delal.. Treba má za ženu tu opici co chodí vsude s nim. Myslim že se tomu říká Kevin
24. listopad 2009, 18:50 142 | ja003
je pravda že Mefisto se hodí spíš do těch starších dílů, ale měl sem ho hrozně rád a docela bych ho i v novejch uvítal...
26. listopad 2009, 13:34 143 | RunNinStA
myst3ry to si dobry ze si si ho tam vsimol :D ale kedy bol naposledy v SP normalne tak to si fakt nepametam...asi este nikde maximalne v 5. rade... :(
jj ten opičák Kevin :D lol 27. listopad 2009, 00:34 144 | manbearpig
Srať na mefista, ja chcem speť Barbrady-ho :-P
inak SP je stale super, nepamatam si, zeby sa mi nektory diel niekedy nepacil. Ale mohli by spravit aj zopar tych starych dobrych ujebanych dielov bez nej. extra myšlienky. :) 29. listopad 2009, 15:39 145 | ja003
tojo...nákej naprosto hloupej a bezduchej...i to je originální a to dokáže profesionál jako já ocenit:)
Tento článek byl archivován. Již k němu nelze přidávat další komentáře.
|
|||||